תיירות
אל-על ביטלה טיסה לתל אביב; איך הנוסעים ישובו לישראל?
טיסה מאיטליה לישראל לא יצאה אל הדרך וחברת התעופה שספגה ביקורת הבהירה: ״לצערנו, בשל תקלה טכנית בלתי צפויה במטוס, נאלצנו לבטל את טיסת 384 מרומא לתל אביב. בשל עומסים רבים במלונות ברומא"
בטיסה של אל על מאיטליה לישראל הלילה (אור לשלישי) ישבו לאר רק לוסי אהריש וצחי הלוי שרצו לשוב מחופשתם מאיטליה בחזרה ארצה, אלא גם עוד מאות נוסעים. שורה של תקלות גרמה לכך שהטיסה לא תצא.
אל על מסרה בתגובה על הסיבה שהטיסה לא יצאה אל הדרך: ״לצערנו, בשל תקלה טכנית בלתי צפויה במטוס, נאלצנו לבטל את טיסת 384 מרומא לתל אביב. בשל עומסים רבים במלונות ברומא".
עוד הובהר מטעם חברת התעופה כי: "העברנו את הנוסעים לטיסה שתצא במיוחד עבור נוסעים אלו. הנוסעים עודכנו בדבר זכויותיהם. אנו מתנצלים על אי הנוחות״. החברה תפצה בהמשך את הנוסעים על האירוע כדבריהם.
כזכור, לפנות בוקר אהריש כתבה: "לילה טוב לכל מי שבבית ולא ישן, מקווה שנעים לכם במיטה וקריר, כי מטוס שלם של אל מרומא לישראל כבר עלה פעמיים על המסלול ולא המריא בשל תקלה ככל הנראה במנוע, ואיך הלילה שלכם? קבלו עדכון. לא ממריאים...הטייס לא לוקח סיכונים והמטוס מקורקע עד לשתיים בצהריים מחר לפחות, בינתיים מחכים במטוס לפינוי. אגב, במקור היינו אמורים לנחות עוד חצי שעה בארץ".
כזכור, לפנות בוקר אהריש כתבה: "לילה טוב לכל מי שבבית ולא ישן, מקווה שנעים לכם במיטה וקריר, כי מטוס שלם של אל מרומא לישראל כבר עלה פעמיים על המסלול ולא המריא בשל תקלה ככל הנראה במנוע, ואיך הלילה שלכם? קבלו עדכון. לא ממריאים...הטייס לא לוקח סיכונים והמטוס מקורקע עד לשתיים בצהריים מחר לפחות, בינתיים מחכים במטוס לפינוי. אגב, במקור היינו אמורים לנחות עוד חצי שעה בארץ".
אהריש המשיכה לעדכן והוסיפה סלפי שלה ושל הלוי מהמטוס: "עדיין כאן איתכם, מתברר שיש פה בעיה עם האיטלקים שלא ממש עובדים בשעות האלה, אז אין עובדי קרקע למשל שיבואו להסיע אותנו במטוס לטרמינל. אז מה קורה? לא קורה, מחכים, כבר קרוב לשלוש שעות אנחנו בתוך המטוס, מה שנראה לי כהזייה לכשעצמה".
רק בסביבות 3:00 בבוקר עדכנה: "יציאת מצריים, הורידו אותנו מהמטוס ומחכים למזוודות, תכף נראה לאן מפנים ואיך?? בסך הכל מאוד סביר, בשעה מאוד סבירה, במזג אוויר סביר בהחלט. נחשו מה!??! אח על כמה טוב שבאת הביתה, החברה הלאומית לא שולחת אותנו לשום מקום. הנציג ההונגרי של החברה שנמצא פה אמר לנו שכל אחד יסתדר עם עצמו, יענו חפשו טיסות ומלונות ואל על כבר תפצה אתכם".
לסיום האשימה: "כאילו חפשו את הלאמפה כי איזה מלון כבר יקבל אותנו בשעה כזאת בתקופת שיא ברומא, ולגבי טיסה לא ידוע מתי ממריאה. והמזוודות ייקח שעה להביא לנו אותן, אז מה עושים? מי שיכול קונה כרטיס טיסה, מי שלא, מחפש מלון ומחכה לחסדיה של החברה הלאומית. עד שמישהו יתעורר בארץ ובאיטליה לטפל בנוסעים של מטוס ישראלי שתקועים ברומא...שירות ברמה בינלאומית, פשוט בושה".
עוד ב-
מאל על נמסר בתגובה: ״לצערנו, בשל תקלה טכנית בלתי צפויה במטוס, נאלצנו לבטל את טיסת 384 מרומא לתל אביב. בשל עומסים רבים במלונות ברומא, העברנו את הנוסעים לטיסה שתצא במיוחד עבור נוסעים אלו. הנוסעים עודכנו בדבר זכויותיהם. אנו מתנצלים על אי הנוחות״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(34):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
28.אז מה את רוצה?לוסי 07/2023/25הגב לתגובה זו0 0לטוס עם תקלה ולא לשוב? יאללה תנוחיסגור
-
27.בכל חברות תעופה יש תקלות כאלה. כל מנכ"ל של כל חברה לא יס.ק. 07/2023/25הגב לתגובה זו1 050 שנה רק אל על!. חלק מהמגיבים מפח אשפה. חברה שדואגת לחיים ובריאות שלנו.סגור
-
26.כרגיל אלעל ממשיכה במעלליהבוץ' 07/2023/24הגב לתגובה זו0 1וזאת מבלי לתת דין וחשבון לאף אחד.אני הפסקתי לטוס איתם כבר מזמן.כל מי שטס אלעל הוא פראייר .סגור
-
25.ליבי איתך,יש אופציות, מתוקה!אפרתוש 07/2023/24הגב לתגובה זו0 1היום יש אופציות, תודה לאל! לא חייבים לטוס אל על. הסתברותית, הסיכוי שלא תחזרי הביתה בזמן הכי גבוה באל על. אז למה לטוס אתם? יש לך עכשיו מלא זמן לחשוב עד לטיסה הבאה. בהצלחה!סגור
-
24.לא הבנתי טיסה לא יצאה כי היה עומס תיירים במלון ברומא?? (ל"ת)חנה 07/2023/23הגב לתגובה זו4 1סגור
- טען עוד
-
23.תפסיקי להתבכין חושבת שכולם ישרתו אותה מה קרה משחיתת שבט (ל"ת)נעמה 07/2023/23הגב לתגובה זו3 0סגור
-
22.לעולם לא אלעל (ל"ת)שפחת השם 07/2023/22הגב לתגובה זו3 3סגור
-
כאילו שבחברות אחרות לא קורות אף פעם תקלות (ל"ת)איש צללים 07/2023/23הגב לתגובה זו2 4סגור
-
21.חברה פחא.גל 07/2023/22הגב לתגובה זו5 2זו לא הפעם הראשונה ובוודאי גם לא האחרונה. ביוני 2022 ביטלה אל על טיסה מפרנקפורט לישראל והשאירה אותנו ללא מענה בטלפון וללא חלופת טיסה שלא נדבר על מציאת מלון בשעת לילה מאוחרת . עד היום לא קיבלנו החזר על ארבעה כרטיסי טיסה. יותר משנה. לא תבענו עלויות נוספות עבור כרטיסים שרכשנו כחלופה. אני סנטור של לופטהנזה סטאר אליינס עם מאות אלפי מיילים בשנה. אלעל היא חברה חוצפנית ,חברת פח, ולא יותר מכך. DNA מהנמוכים בעולם ללא תודעת שירות מינימלית. אנשים לא מבינים שכל התחליפים טובים בהרבה לרבות רמת הביטחון ואני, לצערי, יודע על מה אני מדבר. את כל מה שהם כביכול "עושים", הם עושים בלי חשק ועם האף במרומים. זה כל מה שנמצא במרומים אצלם. אבל פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים..סגור
-
20.חברה איומה ולא מתחשבת. (ל"ת)אבי ש 07/2023/22הגב לתגובה זו3 2סגור
-
19.מי הפריירים שעוד טסים עם אל-על?בנצי 07/2023/22הגב לתגובה זו3 2פחחחסגור
-
אניאני 07/2023/25הגב לתגובה זו0 0תנוחסגור
-
18.מה הפיצויאני.מל 07/2023/21הגב לתגובה זו0 1מישהו יכול להגיד לי מה גובה הפיצוי שקיבלו הנוסעים?סגור
-
17.אל עליהודי 07/2023/21הגב לתגובה זו2 1החברה הזאת חייבת להיסגר רק רע הם עושים ללקוחות שלהם כול יומיים דוחים טיסות ומאחרים טיסות די כבר עם החברה הדחויה הזאתסגור
-
16.במה נבחנת איכות של חברהנוסע מתמיד 07/2023/21הגב לתגובה זו1 1טיסה אמורה לצאת בזמן. ואם לא אס לפחות באיחור קל. אבל מה קורה כאשר טיסה מתבטלת. כאן ניבחנת איכות החברה. האם החברה לוקחת אחריות. ברור שרווח כבר לא יהיה בטיסה זאת. אבל לפחות לא להפסיד את הנוסעים. לצערי אל על כמו חברות רבות אחרות פשוט נעלמות ולך חפש את עצמך.סגור
-
15.מי בכלל טס בעל על בימינוצפונית 07/2023/21הגב לתגובה זו5 6זה הפך לנורמה! חברות הטיסה הבינו שהן יכולות לעשות מה שבא להן ואחר כך לפצות בכמה גרושים את הנפגעים! לא לטוס אל על!!!סגור
-
14.עדיף שלא להמריא כשיש תקלהאורית 07/2023/20הגב לתגובה זו11 1לא עדיף חוסר נוחות כשאתה חי??? מאשר נוחות וחלילה שיהיה מצב קריטי? תגידו תודה שאל על חברה אחראית.סגור
-
13.כתבה משוחזרת כבר 4 פעמיםרמי 07/2023/20הגב לתגובה זו6 0וכל פעם בניסוח אחרסגור
-
12.חברה פח אשפהמ. ש 07/2023/20הגב לתגובה זו2 4כמה פעמים צריך להגיד לכם לא לטוס עם חברה פח הזבל אלעלסגור
-
11.אפשר לראות את החצי כוס המלאה, שהחברה דואגת ולא מסכנת את (ל"ת)אנונימי 07/2023/20הגב לתגובה זו5 1סגור
-
בדיוקאורית 07/2023/20הגב לתגובה זו3 0בדיוקסגור
-
10.זה בגלל שאת ערבייה (ל"ת)אור לגויים 07/2023/20הגב לתגובה זו2 4סגור
-
9.מי היא בכלל ? כמה כיתות היא למדה ?צבי 07/2023/20הגב לתגובה זו4 4באל על הטייסים הטכנאים הכי טובים בגלובוס ואם הם מחליטים שמסוכן אז זה בטוח מסוכןסגור
-
8.קרה לי מקרה דומה.אילן 07/2023/20הגב לתגובה זו5 0הגעתי לשדה התעופה בהונג קונג משם הייתי אמור לטוס עם אל על לארץ, והטיסה בוטלה. אל על דאגה להזמין לי מקום בטיסת אייר פרנס לארץ דרך פריז, ובנוסף קיבלתי כרטיס טיסה ישראלל כל עיר באירופה. סך הכל היה פיצוי הולם.סגור
-
7.קורא סומך על חברת אל על (ל"ת)יעקב 07/2023/19הגב לתגובה זו5 2סגור
-
6.החברה הלאומית של הביתיונית 07/2023/19הגב לתגובה זו3 5שתיים מבנותי היו דיילות אוויר באל ע. אחת הסיבות לעזיבתן היתה תחזוקת המטוסים. הן סיפרו שלא אחת עלו לטיסה כשהיה ידוע שהמטוס במצב מיכני רע כשהחברה לוקחת צ'אנס שהמטוס "יצליח" לעשות את הדרך הלוך ושוב בלי בעיה. היו פעמים שכן, המטוסים חזרו כשאנשי הצוות די חוששים ממה שעלול לקרות. היו מקרים שלפני הדרך חזור "התגלתה" תקלה טכנית והמטוס קורקע. אז לידיעת לקוחות אל על, התקלה היתה קיימת כבר בהמראה מן הארץ רק שפה ניתן האישור להמראה תוך לקיחת סיכון, בזמן שהטיסה הלוך החמירה את המצב ובחזור כבר אי אפשר היה להתעלם מן התקלה. היו עוד סיבות לעזיבתן ולא אפרוש אותן כאן אבל רק שתדעו ש"הכי בבית בעולם" זה נכון כי תיאוריית ה"יהיה בסדר" שמאפיינת לצערנו הרבה מוסדות בארץ.סגור
-
מה מבינות דיילות בבעיות טכניות ? (ל"ת)חיים 07/2023/20הגב לתגובה זו4 0סגור
-
5.העיקר הבטיחותדנולי 07/2023/19הגב לתגובה זו5 0לוסי אהריש נוטה להתלונן יותר מידי ועל כל דבר. תקלות קורות, ומה שחשוב הוא הבטיחות בסופו של דבר. נכון, לפעמים צריך קצת לסבול. גם אני העברתי פעם לילה שלם בשדה תעופה בפריז בגלל תקלה במטוס.סגור
-
4.אל עלראובני 07/2023/19הגב לתגובה זו1 2לא טס אל על - חסלסגור
-
כשאתה נתקע בחוץ לארץ מי מציל אותך טמבל (ל"ת)צבי 07/2023/20הגב לתגובה זו5 1סגור
-
3.על לוסי אהריש לא ציפיתי ליותר לדעת להכיל גם אירועים כאלערן 07/2023/19הגב לתגובה זו6 3חברות תעופה רבות נתקעות בשל בעיות במטוסים וביחוצים רבים בשדות תעופה רבים שמקשים עם כל הנהלים הפנימיים שלהם ואת לוסי כמו שתמיד ידענו מגלה את הפרצוף האמיתי שלך ויודעת רק לתקוף ולהשמיץ.סגור
-
2.טסיםגליה 07/2023/19הגב לתגובה זו1 0חבל אני אוהבת לטוס באלעל והכל כל כך קשה כשיש תקלה לא הכל תלוי בחברת הטיסה גם הלוגיסיקה במקום עצמו .אם יש תקלה אז עד שמורידים את הנוסעים עד שמורידים את המזוודות אנשים במטוס סובלים .לפחות להוריד לטרימנאל פי אלף עדיף מלהיות תקוע במטוססגור
-
1.חברה פח,יקרה,לא יעילה שירות גרוע מטוסים ישניםלא טסים אל על 07/2023/19הגב לתגובה זו9 4חברת אל על שירותי לואו קוסט -מחירים של סוויסאייר,מי שטס אל על פראיירסגור
-
אתה ממילא לא רצוי. סע לקיסריה לשרה (ל"ת)גדי 07/2023/20הגב לתגובה זו0 2סגור



