רייטינג

חדשות 12 מול חדשות 13: מי ניצח בקרב הרייטינג על מיה שם?

במהלך שישי אירע קרב רייטינג די חריג בין ערוצים 12 ו-13 ששידרו את הראיונות שקיימו עם מיה שם שנחטפה ב-7.10 מהמסיבה ברעים לשטח עזה, ושוחררה מהשבי לפני חודש, גם כאן רשמה חדשות 12 ניצחון גדול על מקבילתה מ-13 עם 18.8% אחוזי רייטינג לעומת 5.6% בלבד
מערכת ice |  1
דני קושמרו, יונית לוי, אודי סגל, הילה קורח (צילום יחצ קשת 12, רשת 13)
קרב רייטינג די יוצא דופן התרחש ביום שישי במהלך מהדורת החדשות בערוצים 12 ו-13. מיה שם ששוחררה לפני חודש משבי חמאס לאחר שנחטפה מהמסיבה ברעים ב-7.10 נתנה השבוע ראיונות לשני הערוצים במהלכם סיפרה על מה שעברה בשבי ארגון הטרור בעזה.
כאמור שני הראיונות שודרו במקביל ובאורך דומה של חצי שעה, על פי העיתונאי גיל משעלי זכתה קשת 12 בניצחון משמעותי עם 18.8% לעומת 5.6% של רשת 13. 
בראיון סיפרה מיה על רגע החטיפה ועל 54 הימים שבאו לאחר מכן בשבי בעזה: "כבר כשהגעתי למסיבה הרגשתי שמשהו עומד לקרות, הייתה לי תחושת מועקה" סיפרה מיה שהגיעה עם חבר אליה טולדנו שנרצח. "כששמענו אזעקות ישר ניסינו לצאת החוצה, אבל מחבלים חסמו את הרכב שלנו מחוץ למסיבה, אחד מהם ירה לי ביד מטווח קצר, צרחתי, לא בא לי למות".
 
על הרגעים שלוקחים אותה לשבי אמרה: "זו הייתה החלטה של רגע, ללכת עם המחבל שראה אותי, שכבתי פצועה על הכביש, ארבעה מחבלים הגיעו משום מקום ולקחו אותי פנימה, זרקו אותי בתוך בית חולים, המנתח אמר לי ברוע את לא תחזרי הבייתה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מה לעשות. דרוקר זה פקטור שלילי. עושים עכשיו ניסוי
    ינקי 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    באוניברסיטה לבדוק מסך שלג לעומת דרוקר. רוצים לבדוק מי מביא יותר רייטינג. ההשערה שה-2.5% של המקור של דרוקר זה ביביסטים שנרדמו מול המסך אחרי שאכלו גחנון. אם ישימו שלג וזה יביא אותו נתון, זה יוכיח את נכונות ההשערה. אני דוקא חושב שהשלג יביא יותר רייטינג כי דרוקר עושה המון רעש שמפריע להירדם.
    סגור