טלוויזיה

חצי מיליון צפיות ביום: זו הסדרה שהתפוצצה בפרק ההשקה

סדרת הילדים המצליחה של כאן חינוכית חזרה בעונה חדשה ועם עליית הפרק הראשון לשידור רשמה נתוני צפייה מדהימים בפלטפורמות הדיגיטל השונות
שירה יום טוב | 
כראמל (צילום כאן חינוכית)
אחת מסדרות הילדים המצליחות בישראל, זוכת פרסי האקדמיה, שהגיעה לעשרות מיליוני צפיות ושבתה את לבבות הילדים, חזרה אתמול (ראשון) בעונה חדשה לכאן חינוכית, והציגה נתוני פתיחה מרשימים שהגיעו אחרי השקה גדושת מעריצים צעירים שהתקיימה ביום חמישי בשבוע שעבר.
"כראמל" המבוססת על ספריה של מאירה ברנע גולדברג, מגוללת את סיפורם של שלושה אחים - רובי, גול ואל-אל, שנאספו מבית יתומים ואומצו ע"י גברת מילה, לפני כעשור. אל אל הוא הבכור המטופח, גול האמצעי, שלא ניחן בחכמה רבה, ורובי האח הקטן, טוב הלב, שהוא גם גיבור הסדרה.
הסדרה שהפכה ללהיט בפני עצמה והקפיצה את סדרת הספרים עליהם מבוססת למעמד רב-מכר, הגיעה עם פרק הפתיחה של העונה בתוך פחות מ-24 שעות לעלייתו, לנתון צפייה מדהים של חצי מיליון משתמשים לפי שקלול נתוני פלטפורמות מכאן BOX, אפליקציית כאן, וערוץ היוטיוב.
עלילת העונה החדשה ממשיכה את אירועי העונה האחרונה; גברת בלום שבה לחייהם של הילדים, רק שהפעם היא עונדת את טבעת השכחה' מה שמונע מכולם לדעת מי היא. ויש, שהצטרף אל המשפחה בעונה הקודמת, מאתגר את המורים בבית הספר, ועוד בעונה החדשה- החתונה של מילה וספ, נבל חדש שמצטרף (פרופסור דה ויל) וגם רוח רפאים שובבה שמצליחה להפר את הסדר הקיים.
 
הסדרה, בכיכובם של אפרת בוימוולד, לירית בלבן, יובל סגל, ליר עיסא, יונתן בר אור, עומרי לקס, מאי קורץ, מולי שולמן, בר ברימר, ענת מגן-שבו, אודי גוטשלק, עידו קולטון, ליאן בן ישי, דריה רוזן, נבו קמינקא, יואב דונט ורבים נוספים. שידורי הסדרה הם בימים ראשון עד רביעי, בשעה 15:30 בכאן חינוכית  ובכאן BOX.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה