טלוויזיה

כאן 11 בבשורה: זו הסדרה שחוזרת לעונה שנייה

הסדרה "טיפול זוגי" המצליחה של כאן 11, חוזרת לעונה חדשה עם מטפלת חדשה לקאסט, אשר מלווה 4 זוגות אמיצים במסע אינטימי להצלת הקשר הזוגי שלהם
מערכת ice |  5
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
הסדרה "טיפול זוגי" חוזרת לכאן 11 לאחר הצלחה מרובה בעונתה הקודמת. הסדרה מלווה במשך קרוב לחצי שנה 4 זוגות אמיצים, שהסכימו להתיישב על כורסת המטפלת הזוגית ולפתוח אשנב מפוכח אל תוך נבכי זוגיותם המורכבת.
המטפלת שנבחרה להוביל את העונה השנייה היא שרי אופיר לביא, מטפלת זוגית מוסמכת, מטפלת מינית ומדריכת מטפלים. את שרי תלווה כ-מנטורית דר' שרה איוניר, דוקטור לעבודה סוציאלית קלינית, ממקימות מכון שינוי, מכון לטיפול זוגי ומשפחתי והכשרת מטפלים.
הסדרה מתרחשת כמעט לחלוטין בחדר הטיפולים, חדר אינטימי ונטול צלמים, באופן שייסב לזוגות נוחות מרבית שתאפשר להם לדבר בגילוי לב מפעים על הקשיים, המורכבויות, הפחדים והמכאובים שאיתם מתמודדים מרבית הזוגות הנתונים במערכת יחסים ארוכה.
 
במציאות חיינו, רוב הזוגות כמעט ולא חולקים עם אחרים את מה שבאמת מתרחש במערכת היחסים שלהם, הצפייה בסדרה מנרמלת עבור כולנו את המורכבות של זוגיות ארוכת שנים ומקנה כלים פרקטיים לתקשורת זוגית בריאה יותר, להתמודדות עם קונפליקטים, לליבון אי הסכמות ומזכירה לכולנו שמתחת למשקעי הזמן והשחיקה, מצוי גרעין זוגי בסיסי שמצריך השקיה וטיפוח.
הזוגות העונה הם ספיר ואורפז, נשואים פלוס אחת: זוג סוער, רומנטי וצעיר, כשאורפז רק בן 24. הכירו בקורונה וכמו הרבה זוגות, המגיפה האיצה את מערכת היחסים שלהם וכך מצאו עצמם עם תינוקת קטנה ושום מושג על חיי נישואים.
הזוג השני לקאסט הם מינה ואלון, נשואים פלוס שלוש. הזוג חוגג יחד יותר מעשרים שנים. החיים, ואיתם הזוגיות, עברו תפנית חדה שהם מעולם לא עיבדו. במהלך הטיפול הם מבינים שיש עוד שדים בעברם שהגיע הזמן לשחרר.
הזוג השלישי הם יעל ולירון, נשואות פלוס שלוש. זוג נשים שסוחבות איתן משבר גדול שהתרחש לפני שנה ומתמודדות יחד עם בני משפחה שלא מקבלים את הזוגיות שלהן. והזוג האחרון שנכנס לסדרה הם שרה ונתנאל, נשואים פלוס שתיים. זוג צעיר דתי. נתנאל השתחרר משירות צבאי ארוך ועכשיו הם צריכים ללמוד לחיות יחד לראשונה, עם שני ילדים קטנים. 
"טיפול זוגי" היא עיבוד ישראלי לסדרה "Couples Therapy" של רשת "Show Time" ומופקת על ידי "יולי-אוגוסט הפקות" ('סליחה על השאלה', '80 וארבע'). העונה הראשונה שודרה בהצלחה בכאן-11. כש-"Couples Therapy" עלתה לראשונה לשידור ב- 2019 וזכתה לביקורות מהללות. הסדרה כוללת 12 פרקים, משך כל פרק הוא 28 דקות.
למרות שהסדרה צולמה לפני השביעי באוקטובר, התכנית נוגעת בקשיים אוניברסליים בזוגיות ותוכל לסייע לזוגות רבים שחווים היום קשיים זוגיים כחלק מהשלכות המלחמה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סדרה נהדרת וחשובה (ל"ת)
    סיסי 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    ערוץ 13
    מנהה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התוכנית הכול מזוייף כך כל התוכניות ערוצים 12 13 אי אפשר לרמות את העם מספיק עם הכתבות ולמכור צופים לעביר לערוצים
    סגור
  • 3.
    ערוץ שצריך לסגור
    יוסי מכשקלון 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הערוץ הזה חייב להיסגר וכך יחסכו לקופת המדינה מאות מיליונים. אני לא צופה בערוץ 11
    סגור
  • 2.
    למה לא סוגרים את כאן 11 ? (ל"ת)
    שיר 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    בסדרה האמריקאית, המטפלת היא ישראלית לשעבר...
    000 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הסדרה האמריקאית מצויינת! (את זו ששודרה כאן טרם ראיתי)
    סגור