טלוויזיה

רשת 13 במינוי: העורך המיתולוגי של אמנון לוי בג'וב חדש

העורך המיתולוגי של התוכניות של אמנון לוי ברשת 13, אוהד כהן, מקבל אמון בערוץ לאור הניסיון הרב שלו עם ג'וב חדש ומסקרן: אחראי האקטואליה, הדיי טיים והדוקו 
יהודה לוינגר |  5
צילום shutterstock, freepik
פרידה עצובה ומרגשת קרתה שבוע שעבר, עם עזיבתו של אמנון לוי את רשת 13, אחת הדמויות המוכרות והמשפיעות בתקשורת הישראלית בכלל ובערוץ 13 בפרט. לוי עזב לאחר 5 שנים בהן הגיש את 'שש עם אמנון לוי' ברצועה היומית של הערוץ, ולאחר 18 שנה בכלל בערוץ.
העורך המיתולוגי שעבד בצמוד לאמנון לוי במשך תקופה ארוכה, אוהד כהן, מקבל את אמון הערוץ לאור ניסיונו הרב ומונה לאחראי האקטואליה, הדיי טיים והדוקו ברשת 13.
 
כהן בן ה-44 הצטרף ללוי כבר בשנת 2009 כחלק ממערכת התכנית "שומר מסך", ולאחר שנתיים היה חלק ממייסדי התכנית של לוי "פנים אמיתיות" ושימש כעורך הראשי של התכנית מאז 2012. כך, במשך 16 שנה ערך את תכניותיו של לוי ברשת 13, מתכנית הדוקו תחקיר "פנים אמיתיות" ועד רצועת האקטואליה בשש.
לנוכח הניסיון הרב שלו, הן באקטואליה והן בדוקו פריים טיים, כהן מונה לאחרונה למנהל רצועות הדייטיים, האקטואליה ואת תחום הדוקו ברשת.
כזכור, לוי נפרד בשידור מהצופים ונשא דברים המסמכים תקופה עשירה ברשת 13: "עברתי פה 18 שנים, זה חיים שלמים, רגעים שמחים ומאושרים וגם מרגשים, אבל אחד הדברים שיהיה לי קשה להיפרד מהם זה האנשים שבאו לפה, שהיה כיף לבוא בבוקר ולפגוש אתכם, אני איש של אנשים, יש לי תוכניות לכתיבה ותוכניות שמרגשות אותי, אבל אני יודע שהחוסר שלכם הוא הקושי שאתמודד איתו. אנשים מאוד מרגשים, קיוויתי שזה לא יקרה כי אני רגשן, אבל תודה לכם, אל תפלו ברוחכם, אתם הכי טובים שיש, תמשיכו להוכיח כמ הבית הזה ראוי, תודה רבה על הכל".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מי שמלכלך כל הזמן על חרדים בסוף יוצא מלוכלך
    איש אמת 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפס אחד גדול שלא עשה כלום בימיו חוץ מלחרטט כל היום לך לבלבל את הביצים בלול אחר יה קשקשן חרטטן שלא שווה
    סגור
  • 4.
    לא מוערך ולא משפיע
    שורד 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשורת מוטה
    סגור
  • 3.
    מה?
    מרק 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוץ 13 עדיין קיים?
    סגור
  • 2.
    אל גאזירה
    חיים 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברוך שפטרנו מעונשו של אמנון ?
    סגור
  • 1.
    עורכים "מיתולוגים" ושאר הלוזרים
    דודו 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המיתולוגים למיניהם שנשארים וכל הטאלנטים שעכשו בורחים מהאוניה הטובעת ערוץ 13 נכשלו והטביעו, עכשו מחפשים ג'ובים אחרים בערוץ החדש כדי להטביע גם אותו, לקראת הנטישה הבאה.
    סגור