טלוויזיה

ארץ נהדרת בחיקויים מדויקים של נועה קירל ואייל גולן | צפו

התוכנית "ארץ נהדרת" ממשיכה להציג לנו לא מעט חיקויים משעשעים בתקופה מורכבת זו. הערב כוכבי תוכנית הסאטירה יבצעו את החיקויים של הזמרים ששון שאולוב, נועה קירל ואייל גולן
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת (צילום ארץ נהדרת)
תוכנית  הסאטירה "ארץ נהדרת" מעניקה הצצה מתוך סדרת החיקויים שיבוצעו הערב (רביעי) בערוץ 12. מי שעלה לאחרונה לכותרות, צבר הישגים מרשימים בעולם המוסיקה וזוכה בחיקוי משעשע מתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", הוא לא אחר מאשר הזמר הצעיר ששון שאולוב. מי שיבצע את החיקוי המדובר הוא השחקן אמיר שורוש אשר התפרסם בזכות השתתפותו בסדרת הדגל של כאן 11 – "קופה ראשית".
 

מלבד זאת,  הקומיקאי והשחקן אלי פיניש יבצע חיקוי של הזמר אייל גולן והשחקנית גיה באר גורביץ' תבצע את החיקוי של הזמרת נועה קירל, אשר עלתה לכותרות לאחרונה בעקבות ריאיון מרגש באתר "מאקו", שבו התוודתה על הקשיים בקריירה והיעלמותה הפתאומית.

 

בריאיון המדובר, ציינה קירל על ההחלטה להוריד פרופיל בתקופה הנוכחית: "נעלמתי במובן של כן, להוציא שירים ומוזיקה, כי זה הרגיש לי באמת פחות רלוונטי כרגע זה הרגיש לי מנותק ולא נכון". על הזוגיות המתוקשרת עם שחקן הכדורגל המשחק בעמדת השוער של באיירן מינכן, דניאל פרץ, אמרה קירל: "אני מתחילה מערכת יחסים, ואז אומרים, זה לא אמיתי, זה יחסי ציבור. איך אפשר להגיד דבר כזה?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשפעם חיקו בארץ נהדרת סלבריטיז
    אנדר וויגין 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז עשו את זה בצורה יותר מפרגנת ופחות מכוערת. היום החיקויים ממש מבזים ונורא חבל שכך. אני במקום אחד הסלב האלו כבר הייתי תובע את התוכנית הזאת: זה כבר נהיה ממש משפיל ופוגעני!!!!! כנראה שחוץ מרכילות ולשון הרע כבר אין להם מה להציע וזה ממש חבל. הלוואי והם יחזרו להיות כמו פעם.
    סגור