טלוויזיה

מוטי בר-זיו במינוי משמעותי ברשת 13: זו הבכירה שחוזרת

רשת 13 תחת ההנהלה החדשה ממשיך להחזיר אליו כוחות חדשים-ישנים, גם הפעם בחטיבת הסחר, לאחר שמנהל הסחר איתן גיל ביקש לסיים את תפקידו
שירה יום טוב | 
מוטי בר זיו (צילום יחצ)
מוטי בר זיו  סמנכ"ל הסחר ברשת 13, הודיע על מינוי משמעותי ראשון אחרי החזרה שלו לרשת 13 לפני שבועיים. בר זיו הודיע לעובדי רשת 13 על חזרתה של  מירב סביליה- גור לתפקיד מנהלת סחר ומדיה, אחרי שגם בקדנציה הקודמת שלה ברשת, ניהלה את הסחר והמדיה תחתיו של בר זיו. 
סביליה גור היא למעשה יד ימינו של בר זיו, והיא מתמקמת בתפקיד השני בחשיבותו בחטיבת המדיה והסחר כולל אחריות על כל מה שקשור בזמן אוויר, חסויות, לקוחות ישירים, פיתוח עסקי ועסקאות הצלחה. מדובר במעין קאמבק משותף בחטיבת הסחר לסיביליה ובר זיו אחרי שבר זיו וסיביליה פרשו באותה עת, לפני כשנתיים, בתחילת כהונתו של יורם אלטמן. נזכיר כי באותה הזדמנות עזב גם רועי ברגר ששימש אז כסמנכ"ל התקשורת והדוברות בערוץ.
עבור סביליה-גור מדובר בסוג של סגירת מעגל. היא החלה את דרכה המקצועית  ברשת 13 לפני 12 שנה בתפקיד תקציבאית במחלקת הסחר, ובמהלך השנים התפתחה לתפקידים ניהוליים.  סביליה גור נכנסת לתפקיד אחרי שקודמה, איתן גיל ביקש לסיים את תפקידו, כך לפי מידע בלעדי שהגיע ל-ice.
 
מוטי בר זיו סמנכ"ל בכיר לסחר ברשת 13 אישר את הידיעה ומסר בתגובה  כי הוא "מברך את מירב על חזרתה למשפחת רשת ומאחל לה הצלחה בתפקיד. אני משוכנע שיכולותיה המקצועיות, לצד היכרותה רבת השנים עם החברה וזרועותיה יתרמו רבות להצלחת הארגון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה