טלוויזיה

אריה גולן משיק תוכנית ראיונות חדשה: היכן תשודר?

מגיש תוכנית האקטואליה המואזנת ביותר בישראל "הבוקר הזה" משיק תוכנית חדשה בדיגיטל של כאן, שצפויה להשתלב בכאן 11 וברשת ב עם קטעים נבחרים
שירה יום טוב | 
תאגיד השידור כאן 11 (צילום shutterstock)
המגיש והעיתונאי הוותיק אריה גולן משיק מחר (רביעי) תוכנית ריאיונות חדשה בדיגיטל של כאן, תחת השם "פוקוס עם אריה גולן". גולן, שמגיש מדי יום ברדיו את תוכנית האקטואליה המואזנת ביותר בישראל "הבוקר הזה" בתחנת כאן רשת ב, יגיש את התוכנית שתערך בקונספט של ריאיונות מצולמים "אחד על אחד" עם מרואיינים מעולמות התקשורת, הפוליטיקה, החברה בישראל ועוד.
התוכנית תעלה תחילה בפלטפורמות הדיגיטל של כאן חדשות וקטעים ממנה ישתלבו בתוכניות האקטואליה בכאן 11 ובתוכניות כאן רשת ב. השקת התוכנית תתקיים במקביל להמשך שידוריו של גולן כרגיל בדריו.
המרואיין הראשון שהגיע להתארח בתוכנית "פוקוס עם אריה גולן" הוא נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין. בתוכנית הראשונה, שתעלה לאוויר מחר (רביעי) בבוקר ריבלין מתייחס למלחמה בעזה, למצב הפוליטי ומה הוא צופה לחברה הישראלית בשנה הקרובה.
 
ריבלין צפוי להתייחס לסוגיית הבחירות בשעתה המורכבת בימים אלה, "מי שבטוח שהוא מוביל את המדינה, מה הבעיה? שילך לבחירות. שיראה לכולם, שיראה לכל עולם, העם בישראל זה מה שהוא רוצה. תקוותי היום הן כאלה אשר צריכות להביא לידי דין וחשבון לאומי ואישי ואני הייתי בהחלט חושב שהיום זה זמן ללכת לעם, לא למשאל עם, לצורך קיומו של העם, ללכת למשאל עם שהוא בחירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה