טלוויזיה

עודד מנשה נחשף: זה מה שאשתו חושבת עליו באמת

עדן הראל דיברה על הזוגיות עם עודד מנשה לצד שמירת הנגיעה: "האמת, אין לי מושג. התחתנו ואז חזרנו בתשובה. לא עמדתי בניסיון הזה, תודה לשם כי היו גם ככה מספיק. מה שכן, אני יכולה להגיד שאני לא מבינה איך אפשר לנהל חיים זוגיים שיחזיקו שנים בלי השמירה הזאת. בלי האור הזה, החיות הזאת שמחייה את האהבה שלנו"
מערכת ice |  2
עודד מנשה (צילום מתוך האינסטגרם)
סוד הזוגיות של עדן הראל ובעלה עודד מנשה, משיגי ערוץ 14, נחשף. הראל ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם והסבירה על חשיבות שמירת הנגיעה, חלקה בקשר עם הגרוש ואבי בנה, וגם מדוע הם שומרים שבת?
לאחר שנשאלה: "מה מחזיק אותך כשקשה לך?", הראל ענתה. "מחייכת, נושמת, ומבקשת מהשם להרים אותי מהמקום הנמוך שנפלתי אליו. עם כל הסיפורים שאני שומעת בתוכנית על הנובה, ועל הלוחמים הגיבורים שנפלו, אני נופלת הרבה".

עוד נשאלה: "איך מוצאים כוחות ואמונה כשיש הסתר פנים?", ועל כך השיבה: "תראי, לא יודעת אם זה מה שעושים, זה מה שאני עושה", השיבה הראל. "חותכת לאיזה יער, מדליקה מדורה, מנגנת בחליל האינדיאני שלי (שלא צריך באמת כישרון כדי לנגן בו) ופשוט נושמת את השקט והטבע ומזכירה לעצמי את האינסופיות שיש בי, שאלוקה ממעל, שהשם טוב, שאני רואה חלק מתמונה שלמה, שעם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".
אחרת שאלה: "מה עושה מי שרוצה לחזור בתשובה? איפה מוצאים מדריך טוב למה שחובה לעשות? מחפשת אונליין", היא ענתה לעוקבת: "אני מניחה שהייתי אומרת להתחיל עם שיעורים, לחפש איזה רב או רבנית שמדברים ללב שלך. אני תלמידה של הרב יובל הכהן אשרוב כבר 18 שנים תודה לשם, ומרגישה שאני עוד לא יודעת כלום ממה שהוא מלמד. מעיין בלתי נגמר הרב, זכינו".
על הזוגיות עם עודד מנשה לצד שמירת הנגיעה: "האמת, אין לי מושג. התחתנו ואז חזרנו בתשובה. לא עמדתי בניסיון הזה, תודה לשם כי היו גם ככה מספיק. מה שכן, אני יכולה להגיד שאני לא מבינה איך אפשר לנהל חיים זוגיים שיחזיקו שנים בלי השמירה הזאת. בלי האור הזה, החיות הזאת שמחייה את האהבה שלנו".
על הקשר עם הגרוש נשאלה: "את בקשר טוב עם אבא של נועם?", היא השיבה: "מאוד! קשר מצוין, זה בבר מצווה של ישי. אנחנו מאוד אוהבים אותו, והוא חלק מהמשפחה שלנו. המשפחה של עודד מקבלת את השינוי? ברוך השם. כשהם רואים את הנכדים המתוקים שלה, זה ממיס כל לב עקשן",
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין על ערוץ 14. בערוץ 12 אהריש והזויים (ל"ת)
    שונאים ערוץ.12 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    כת של משוגעים
    רונן 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אין לי בעיה שבן אדם עושה מה שבא לו. ברגע שהוא עסוק לאנוס אחרים לעשות אותו דבר הוא מאבד אותי. מבחינתי מחפש גושפנקא שדבר המוזר שהוא עושה הוא בסדר . ואם עוד מישהו יעשה אז זה אומר שאני בסדר. הקיצר. תפסיקו לאנוס אחרים גם אם זה בעדינות וגם אם זה בכוח.
    סגור