טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 במתקפה על בן גביר: "חסר כישורים ואחריות"

שי גולדן אמר לשר איתמר בן-גביר: "תגיד אדוני השר? אתה מבין שאתה שר? בתקופת מלחמה? אם לשפוט את התנהגותך בחודשי המלחמה, אתה רחוק מלהבין את האחריות. אני יודע שאתה סבור שאתה ימין אמיתי, אני יודע שאתה חושב שככל שתאגף את נתניהו מימין הסקרים יחמיאו"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום מסך ערוץ 14, פלאש 90/ יונתן זינדל)
הטוויטר עדיין סוער לאחר התקיפה באיראן אותה כינה השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, "דרדל'ה", על אף שישראל היא זו שתקפה באיראן. מגיש ערוץ 14 שי גולדן יצא נגדו במילים חריפות בתכנית הבוקר של הערוץ.
שי גולדן אמר לשר איתמר בן-גביר: "תגיד אדוני השר? אתה מבין שאתה שר? בתקופת מלחמה? אם לשפוט את התנהגותך בחודשי המלחמה, אתה רחוק מלהבין את האחריות. אני יודע שאתה סבור שאתה ימין אמיתי, אני יודע שאתה חושב שככל שתאגף את נתניהו מימין הסקרים יחמיאו".
 
עוד מסר לו: "בשביל כפיים בטוויטר אתה תשכח את החבר שאתה בממשלה, לציוצים שלך נחשפו במדינות אויבות שחוגגות על הציוץ שלך, משתמשים בו כדי להוציא את כולנו אפסים. דרדלה היא מילה מצוינת לתאר את תפקודך, רמתך והתאמתך לכל תפקיד שאינו פרובוקטור בשקל. האמת היא שמדינת ישראל מעניינת אותך פחות מהאינטרסים הילדותיים שלך. אתה חסר יכולת לראות תמונה רחבה, חסר כישורים ואינטליגנציה וחסר אחריות".
כאמור, הפוליטיקאי בן גביר לא יכל לשמור על שתיקה ואף מתח ביקורת על התקיפה הישראלית וצייץ: "דרד'לה". הדברים של בן גביר התקבלו בצורה קשה ביותר, בין אם זה בממשלה או ברשת החברתית. בתקשורת קראו לו: "התנהגות של פיל בחנות חרסינה". כמו כן, רמזו כי עשה זאת כדי להתריס מכיוון שהוא לא היה חלק ממקבלי ההחלטות.
 
כמו כן, גם טלי גוטליב הגיבה על התגובה הישראלית לכאורה באיראן: "בוקר טוב לעם ישראל היקר. בוקר בו הראש מורם בגאווה". עוד המשיכה גוטליב לרמוז בציוץ בטוויטר: "ישראל מדינה חזקה ועוצמתית. מי ייתן ונשיב לעצמנו את כח ההרתעה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שי גולדן מלקק לשמאלנים ( זה תמיד כדאי ) (ל"ת)
    מלקק לשמאלנים 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור