טלוויזיה

דיסני ומנצ'סטר יונייטד משתפות פעולה? מיליוני דולרים על הפרק

ענקית התקשורת והבידור האמרקיאית, דיסני, בדרך לעסקת ענק עם מועדון הכדורגל המפואר מאנגליה, מנצ'סטר יונייטד. לפי הדיווחים, ביונייטד מעוניינים בסרט דוקומנטרי על הקבוצה בתקופות הזוהר של המועדון, תחת המאמן האגדי סר אלכס פרגוסון
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
על פי דיווחים זרים, ענקית התקשורת האמריקאית, דיסני, תבחן שיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל הגדולה מנצ'סטר יונייטד. על פי אותם דיווחים, המגעים בין השתיים יגיעו בעקבות סרט דוקומנטרי על מנצ'סטר יונייטד, שיעסוק בתקופות הגדולות של המועדון עם המאמן האגדי סר אלכס פרגוסון.
אם והעסקה תצא לפועל, היא תוערך במיליוני דולרים, אך טרם הוגשה הצעה רשמית והסכום המדויק גם הוא לא נחשף. הסרט, יציג ראיונות בלעדיים ומעניינים עם פרגוסון, שנחשב בעיני רבים למאמן הטוב בהיסטוריה של הכדורגל. 
 
אלכס פרגוסון נחשב למאמן הטוב בהיסטוריית המשחק עקב הקריירה האדירה שלו ביונייטד, תקופה של 26 שנים שבה יונייטד זכתה ב-38 תארים, כולל 13 אליפויות  בפרמיירליג., שני גביעי ליגת האלופות ו-5 גביעי הגביע האנגלי.
מאז אותה תקופה, מנצ'סטר יונייטד מתקשה לחזור לעצמה, בעצם מאז העונה אחרונה של פרגוסון, ב-2013, יונייטד לא זכתה באליפות הפרמייר ליג וברוב העונות גם לא הייתה קרובה לכך. ב-25.5, יונייטד תפגוש את יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי במסגרת גמר הגביע האנגלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה