טלוויזיה

ב-yes יכולים להיות גאים - זו הסדרה שהציבה רף חדש

סדרת הדוקו החדשה על חייו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל הצליחה "לתפוס" את המקום הראשון והפכה להיות הסדרה הדוקומנטרית הנצפית ביותר בתולדות החברה
מערכת ice |  3
yes (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
לפני מספר חודשים הודיעה yes כי הדוקו NOVA# הוא הסרט התיעודי הנצפה ביותר שלה מאז ומעולם, היום (שלישי) היא חושפת כי הסדרה התיעודית המדוברת על אמיר פרישר גוטמן ז"ל, שעלתה למסך לפני חג הפסח, היא הסדרה הדוקומנטרית הנצפית ביותר בתולדותיה. היא "הדיחה" מהמקום הראשון את "המניע"- הסדרה התיעודית המטלטלת משנת 2020 על פרשת הרצח בעין-כרם.
 
באמצעות חומרי ארכיון נדירים (שחלקם נחשפו לראשונה), יומנים אישיים שכתב בתקופות שונות בחייו, ושיחות אינטימיות עם הקרובים לו ביותר – משרטטת הסדרה "אמיר פרישר גוטמן: חייו ומותו של כוכב פופ"  בת 3 החלקים, בבימויה של ציפי ביידר ובהפקת קסטינה תקשורת,  את דמותו המורכבת ואת חייו המטלטלים שהסתיימו באופן טראגי, של אמן יוצא מן הכלל, שתמיד רצה להשאיר חותם.
גיא לביא, מנהל yes דוקו: "אני שמח על כך ש"אמיר פרישר גוטמן: חייו ומותו של כוכב פופ" הגיעה לנתוני צפייה תקדימיים לסדרת תעודה. מהתגובות הרבות שאנו מקבלים, אנו מבינים שסיפורו של אמיר נוגע גם בצעירים שטרם נולדו כשלהקת "היי-פייב" הייתה בשיא הצלחתה.
סדרה זו מצטרפת לרשימה של הפקות מקור תיעודיות שהביאו בעצמן נתוני צפייה גבוהים במיוחד, כמו - #NOVA, ימי הפיק, האגרוף: סדרת הגמר, ענבל פרלמוטר: אם זה נגמר, אחרי חצות: הסוד הכי שמור בעיר, ועוד –  דבר שמחזק את כוחה של העשייה הדוקומנטרית בישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למנ מה?
    יזהר רגב 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר להלל אדם חסר אחריות שבהיותו מותש פיזית נכנס לים סוער בחוף בלתי מוכרז ללא מציל?.
    סגור
  • 2.
    נמאס מהמודלים שיס מציבה לציבור (ל"ת)
    יצחק 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומה עם המצילים שלו?
    יעלה 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היו אנשים בחסקה שהצילו את הילדה וניסו גם להציל את אמיר ולהביאו לחוף , אך אפילו שמם לא פורסם ולא ראיון איתם. זה חלק שחסר להשלמת התמונה.
    סגור