טלוויזיה

רשת 13 וקשת 12 ראש בראש: ערב ההשקות הגדול נחשף

רשת 13 הכריזה על השקת עונת האח הגדול שעות אחרי שנחשף תאריך ההשקה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12, מה שמסמן את נקודת הפתיחה לעונת שידורים חמה במיוחד בטלוויזיה
שירה יום טוב |  1
האח הגדול, רוקדים עם כוכבים (צילום מסך רשת 13, freepik)
רשת 13 הודיעו לפני שעה קלה על השקת העונה החדשה של האח הגדול, וכרגע הקמע הכי חזק של רשת 13 שמצליח לשמור על רף רייטינג שנותן פייט ראוי לקשת 12. על פניו לוח הזמנים היה ידוע מראש כמו בשנים קודמות, כאשר שבועיים לפני פסח ממריאה הפקת הישרדות לצילומי הריאליטי בהנחיית גיא זוארץ, שחוזר חזרה ישירות לבית האח הגדול.
עם זאת, ההודעה על התאריך הרשמי מתרחשת כמה שעות אחרי שנחשף כי באותו יום צפויים להשיק בקשת 12 את העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים, שגם היא כמו האח הגדול היתה מיועדת לעונת הקיץ כבר חודשים ארוכים.
עבור קשת 12 ורשת 13, מדובר בתוכניות חזקות שגם בשנה שעברה שודרו באותה תקופה, וממש נאבקו על הצופים עם פערי רייטינג קטנים יחסית בין הערוצים ברצועת הפריים טיים. התוכניות צפויות להימשך שבועות ארוכים ולסיים את שידוריהן בקיץ, לפני חגי תשרי.
הבוקר נחשף כי רוקדים עם כוכבים תושק ב-2.6, ביום ראשון עוד שבועיים. שעות לאחר מכן הודיעה רשת 13 רשמית על השקת האח הגדול באותו ערב בדיוק. מדובר בצעד שמתרחש לא מעט בתקופת השקות שידורי הקיץ, שהופכות להיות משחק כוחות בין הערוצים ופעמים רבות כמו במקרה הזה, ההשקות נקבעות לשידור זו מול זו, צעד שצפוי לייצר תמונת רייטינג מעניינת, וגם עלול לפגוע במותגים החזקים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל כך חמה שכבר קיבלתי כוויה (ל"ת)
    שליין 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור