טלוויזיה

רשת 13 חוטפת קריאה לחרם? "ערוץ התועבה, גוועלד!"

רשת 13 הודיעה על השקת תוכנית שידוכים חדשה בערוץ, שתעלה לראשונה ביום שני הקרוב. רגע לפני, מאות מודעות התנגדות הופצו ברחבי גוש דן הקוראות נגד התוכנית. מי עומד מאחורי המחאה?
שירה יום טוב | 
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
ברשת 13 מתכוננים להשקת תוכנית דוקו חדשה אשר תעלה לשידור החל מה-20.5 ותשודר בשעה 21:30, שתעסוק בעולם השידוכים במגזר החרדי – עד לחתונה המיוחלת. התוכנית תיקרא "ווארט", ביידיש – 'מילה', מושג שנקשר עם סגירה באופן סופי של השידוך. למעשה כל צד ייתן את 'המילה' שלו ובכך תוכרז חתונה. 
את התוכנית תוביל "מועצת השדכנים" ובראשם יקי רייסנר ושרה פכטר, שדכנים מובילים בעולם החרדי אשר ינסו להביא את הרווקים והרווקות לאירוסים ולאחר מכן לחתונה. במהלך התוכנית הצופים יקבלו ההצגה לדרך בה השידוך עובד, להחלטות ולקווים שמנחים את הזוגות הצעירים בבחירת בן/ בת הזוג, ובכך יודגש השוני מעולם הדייטים במגזר החילוני.

בינתיים ברשת 13 הולכים על צעד מעניין לקידום התוכנית עם יצירת מניפולציה הפוכה כאשר ברחבי גוש דן הופצו מאות "פשקווילים" הודעות מחאה שמקובלות במגזר החרדי כאמצעי להעברת עמדה או אזהרה לציבור. המודעות מכנות את רשת 13 "ערוץ התועבה" וזועקות "גוועלד" על התוכנית החדשה שצפויה לעלות לשידור ביום שני הקרוב. 
 
קרדיט: רשת 13
אאת התוכנית יובילו מועצת השדכנים, שגם ליהקה את המשתתפים והמשתתפות בתכנית בהתאם לסטנדרט החרדי, יראו לעיני המצלמות איך יוצרים את השידוך. השדכנים יתאימו בין בני הזוג וילוו אותם בכל תהליך השידוך - ייעצו מה להגיד או לא להגיד, איזה תכונות להבליט, מה לשתות בדייט הראשון ועד לשאלה הגורלית, האם יהיה פה ווארט? במהלך העונה נצפה בדייטים אמתיים ונגלה מי מהשידוכים יצליחו ומי מהזוגות ייבחרו להתקדם לחתונה.
יקי רייסנר הוא גם הבעלים של רייסדור הפקות,  שהפיקה  את "בחורים  טובים". היזם  יקי  רייסנר  משקיע  בתרבות הישראלית  במטרה לקרב  את המגזר  החרדי  לעמק  הקונצנזוס  הלאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה