טלוויזיה

אברי גלעד נפרד מהמסך: מה יקרה לתכנית הלילית שלו?

גלעד כתב: "אל תעלוזנה בנות פלישתים, התכנית של שרקי ושלי לא נעלמה, רק יצאה לשבוע התארגנות מחדש. חוזרים במוצ"ש (!!!) ברבע לאחת עשרה, ובימי החול ב 23.30. להתראות". לאחר מכן התייחס למת של ראיסי וכתב: "ה' יילחם לכם ואתם תחרישון"
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
תחת הכותרת "שרקי", כתב בפייסבוק שלו אברי גלעד, מגיש קשת 12, כי בימים הקרובים לא תראו את תכניתו יחד עם המגיש שלצדו יאיר שרקי בלייט נייט של הערוץ, כאשר הוא הסביר מה הסיבה וכי לא מדובר בפרידה קבועה.
גלעד כתב: "אל תעלוזנה בנות פלישתים, התכנית של שרקי ושלי לא נעלמה, רק יצאה לשבוע התארגנות מחדש. חוזרים במוצ"ש (!!!) ברבע לאחת עשרה, ובימי החול ב 23.30. להתראות". לאחר מכן התייחס למת של ראיסי וכתב: "ה' יילחם לכם ואתם תחרישון".
 
רק בשבוע האחרון, אברי גלעד הסביר בטורו בישראל היום מה הוא חושב על טקסי יום העצמאות בישראל, במיוחד אלו של השנה הנוכחית שנעשו בצל מלחמת חרבות ברזל והשסע בעם שרק הלך וגדל בשל הבדלי הגישות.
גלעד כתב: "שלושה אירועי יום עצמאות משמעותיים התקיימו השנה, על שניים שמעתם, על השלישי פחות. אני כאן כדי לדווח מהשטח. אבל נתחיל מהראשון, הטקס הממלכתי בהר הרצל, שצולם מראש ללא קהל, הו הפחד, והיה עשוי היטב לסוגו, מגוון, נותן במה לכל המגזרים והמגדרים, מהונדס לתפארת, אבל קר ומנוכר. לצערי נחשפתי למאחורי הקלעים של הטקס הזה, ואני יודע כמה אנשים הודרו ונפסלו מלהופיע בו, רק מפני שהם או משפחתם היו מעורבים בתנועת המחאה של לפני 7 באוקטובר".

לדבריו, מארגני הטקסים "חיטטו לאנשים בפייסבוק בלי בושה", ביטלו אנשים, כולל משפחות שכולות, משום שלטענו חששו שאולי יגידו דבר פוליטי משהו ברגע הלא נכון. "משטר פחדני שכזה. וחוץ מהעניין הקטן הזה".
הוא גם חושב שתרגילי סדר על מגרש המסדרים חלפו מהעולם ובטל זמנם, "במיוחד כשאני חושב כמה זמן יקר של חיילים וחיילות הושחת כדי שיצעדו וייצרו את פרח דם המכבים בצעידתם". הוא טוען כי צורת האמנות הזאת עברה מהעולם. אפשר להתקדם לרעיון הבא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרקי תשאר,אברי תעוף כמה שיותר רחוק!!!
    חיושקה 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני אסביר,שרקי הנו עתונאי,מביא את העובדות,וארכך מציג מה הוא חושב,גלעד חסר את ההתבוננות העובדתית,יורה מהמותן וזה לא עיתונות זה פרטאש,ואת זה ערוץ 12 לא צריך.....שילך לפוליטיקה,אולי משם תוכל לכלכל את משפחתו הרי הפוליטיקאים אינם ראויים לעם!!!!
    סגור