טלוויזיה
כוכבת ״האח הגדול״ מגיבה לראשונה אחרי ההדחה: "מדובר בשחקן"
המודחת הטרייה מבית "האח הגדול", אור כהן, מגיבה לראשונה לאחר ההדחה וחושפת למי התחברה בבית, ומי לדעתה ירוויח את הניצחון הגדול?
כוכבת "האח הגדול" ו"הכוכב הבא לאירוויזיון", אור כהן, כבשה את המסכים בתוכנית השנייה שלה השנה. אחרי ההדחה הדרמטית של אתמול (שבת), הכוכבת סיימה את דרכה בטלוויזיה (נכון לרגעים אלו) ועזבה את בית "האח הגדול". כעת, אור חושפת לראשונה את התחושות לאחר ההדחה, ומי לדעתה יהיה זה שינצח?
רגעים בודדים לאחר ההדחה, אור משתפת את רשת 13 בתחושות, ומספרת "הדחה זה לא כיף, אבל הכל לטובה", המודחת הטרייה חשפה כי מכל הדיירים, עם דור לא הצליחה להסתדר "פחות התחברתי לאירוע" אמרה והוסיפה "מדובר בשחקן". אך נדמה שגם גל לא חמקה מעיניה של כוכבת הריאליטי "גל אני בסימני שאלה, לא כל כך מבינה את האירוע גם".
בשאלה אם יש נתינים בבית, אור השיבה בתסכול "חלאס עם הנתינים, אף אחד פה לא נתין של אף אחד. יש חברים, חברות", סיפרה כוכבת "האח הגדול", ויוצאת נגד דעתם של צופים רבים בבית. לדעת אור, המנצח או המנצחת הגדולים של העונה הם הודיה או אלירן.
עוד ב-
בן אזולאבו, כוכב האח הגדול שהודח מעט לפני אור, חשף אירוע דרמטי בחייו שהתרחש זמן קצר לאחר עזיבת התוכנית. קצת יותר משבוע ימים מאז יציאתו מהבית המדובר במדינה, נודע כי אוזלבו היה מעורב בתאונת דרכים. על פי פרסום של ערן סויסה, נהג מונית שהיה תחת השפעת אלכוהול נכנס ברכבו של יוצא "האח הגדול". למרבה המזל, אוזלבו יצא מהרכב בכדי לאסוף אוכל שהזמין כשבאותו הזמן נהג המונית התנגש ברכבו בעוצמה רבה. אוזלבו יצא ללא פגע ונהג המונית נעצר במקום על ידי המשטרה. אוזלבו מסר לאחר האירוע: ״זה היה עניין של שתי דקות והכל היה נגמר אחרת״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.ממש אהבתי אותה בכוכב הבא, איזה קול מהםמס1 05/2026/04הגב לתגובה זו2 0הייתה צריכה להסתפק בזה, די הרסה לעצמה עם האח הגדולסגור
-
5.טיפשה. מזדנבת. ברוך שסולקת מבית האחא (ל"ת)יפית 05/2026/04הגב לתגובה זו1 1סגור
-
4.אור האח הגדולרונית 05/2026/03הגב לתגובה זו2 2אור סכסכנית עשתה את כל הרעל בין הודיה לאלירן בגללה זוהר ואלירן לא דיברו איכס,הייתה צריכה לעוף.מזמןסגור
-
3.לא נתגעגע בכלל (ל"ת)הגיע הזמן 05/2026/03הגב לתגובה זו6 3סגור
-
2.ה"כוכבת" אור? לא הגזמתם?אור שירותי גרירה 05/2026/03הגב לתגובה זו0 0ה"כוכבת" אור? לא הגזמתם? איזה מזל שעדן גולן ייצגה אותנו באורווויזיון. עדן מכלה, ליגה אחרת!סגור
-
1.אור היתה מדהימה!הדר 05/2026/03הגב לתגובה זו4 9איך עדיין לא העיפו את פטל/קורן??סגור
-
הדחהאור 05/2026/03הגב לתגובה זו8 2אור משעממת חנפנית טוב שהודחה יש לה קול יפהסגור
-
אוראנה 05/2026/03הגב לתגובה זו5 5טוב שיצאה צבועה גדולה הודיה או אלירן מנצחים את חיה בסרטסגור



