טלוויזיה

דוריה למפל פורשת מתפקידה, מי יגיש את מהדורת כאן 11?

מגישת חדשות הערב של כאן 11 הודיעה כי תפרוש מתפקידה לאחר שהייתה בשנתיים וחצי האחרונות בתפקיד. למפל: "זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי". מי יחליף את למפל בהגשה?
מערכת ice |  1
דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון)
דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב. מי עתיד או  עתידה להחליף את למפל בתפקיד? 
כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. לפני כן, שימשה כעורכת דסק החדשות בוואלה, בהמשך שימשה כמגישה מבזקים בערוץ 22 אי שם ב-2011 ובהמשך את הגישה את החדשות הלילה ולילה טוב ישראל ברשת 13. בשנתיים  וחצי האחרונות כאמור, לאחר פרישתה של גאולה אבן-סער בעקבות נישואיה לגדעון סער, למפל נבחרה להגיש את המהדורה המרכזית.
הפרישה היא ככל הנראה על חילוקי דעות מקצועיים, למפל הודיעה על הפרישה ככל הנראה בשבוע שעבר. גורמים בכאן 11 דיווחו כי עדיין לא נמצא מחליף לדוריה למפל וכי "מוקדם מדי לחפש" שכן למפל עוזבת בסוף אוגוסט.
דוריה למפל המגישה הפורשת אמרה: "זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: עמיתים לעבודה וחברים של ממש - מסורים, חרוצים ומיוחדים - אני שמחה שהיתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך".
מנהל חטיבת החדשות ברוך שי הוסיף: "דוריה היא ממגישות החדשות הטובות בישראל, אשת מקצוע מהמעלה הראשונה. קיבלנו בצער את החלטתה. מבקשים להודות לה על עבודה נהדרת, ועל עשייתה ותרומתה לחטיבת החדשות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחת הטובות שיש
    מקס 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יכולה לעשות הרבה יותר מהגשת חדשות. הערוץ מאבד אשה מוכשרת מאד!
    סגור