טלוויזיה

סערה בטלוויזיה: הסדרה "ארתור" תבוטל ולא תמשיך לעונה 26

סדרת הילדים האהובה ארתור שהחלה את דרכה לפני 25 שנים בארה"ב תסיים את דרכה. יוצרת הסדרה אמרה בפודקאסט, "זו טעות, האמנתי שהיא לעולם לא תסתיים אבל הנה זה קרה"
מערכת ice | 
ארתור (צילום רשתות חברתיות)
סדרת הילדים המצליחה "ארתור" תגיע בשנה הבאה לסוף דרכה ותסיים את שידוריה אחרי 25 עונות, מאות פרקים ומיליוני מעריצים מסביב לעולם. התוכנית שהתחילה את דרכה בארה"ב והחתה בישראל ב-1997 שודרה מאז ברצף בערוץ הילדים וזכתה חמש פעמים בתואר תוכנית הילדים האהובה ביותר בטקס השנתי של הערוץ.
את הידיעה על סיום הפקת הסדרה עם תום העונה ה-25 חשף אתר הבידור דדליין. קאת'י וואו, יוצרת הסדרה התייחסה לדברים בפודקאסט Finding DW והודתה כי, "ארתור כבר לא בתהליכי הפקה יותר. למעשה, את חגיגות הסיום לסדרה ציינו כבר לפני שנתיים". עם זאת ציינה וואו כי היא חושבת שההחלטה לעצור את הפקת הסדרה היא טעות ואמרה, "אני יודעת שאני לא היחידה שחושבת שהם טעו. אני לא יודעת אם זה היה בגלל שיקולי רייטינג או שסתם הרגישו שצריך להוציא את הסדרה לגמלאות. עבורי זו היתה סדרה נצחית שהאמנתי שלעולם לא תסתיים, אבל הנה, זה קרה".
ארתור משודרת בכ-80 מדינות מסביב לעולם ובמרכז הסדרה עומד ארתור, שנבוב בן 8 שהעלילה מלווה את מהלך חייו ואת ההתמודדות שלו ושל חבריו ובני משפחתו עם אירועים חברתיים ויומיומיים שהם נתקלים בהם. הסדרה יצאה כשיתוף פעולה אמריקאי וקנדי והיא מחזיקה בתואר סדרת האנימציה הארוכה ביותר לילדים. 
אחת הסוגיות הזכורות מהשנים האחרונות היא סוגיית הלהט"ב שעלתה בסדרה בפרק הפתיחה של העונה ה-22 ועוררה סערה. בפרק זה המורה של ארתור, מר עכבר נישא לבן זוגו ומדינת אלבמה סירבה לשדר את הפרק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה