טלוויזיה

צפו: חיים אתגר לנפגעות שי אביטל: "תפנו אלי, אעזור במשטרה"

בעקבות הסערה שעורר הסרטון שחשפה גל גברעם על נסיונותיה להתלונן בעבר על שי אביטל, חיים אתגר קורא לנפגעות: "להמשיך ולא לוותר, אם אתן צריכות עזרה במשטרה אני כאן"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
בעקבות סערת גל גברעם חיים אתגר פונה לנפגעות ומבקש להמשיך ולפנות למשטרה. אתגר חשף את פרשת התקיפות שביצע לכאורה שי אביטל בנשים ונערות במסגרת תפקידו כסוכן דוגמניות מוביל בתחילת השבוע, לאחר שהנושא נחשף אצל גיא לרר ב"הצינור" בערוץ המתחרה. 
מאז התפוצצות הפרשות השניים משקיעים מאמצים רבים בסיוע לנפגעות בהגשת התלונות. אושיית הרשת גל גברעם עוררה אתמול סערה כשפירסמה בסטורי באינסטגרם סרטון בו היא חושפת מקרה בו ניגשה להגשת תלונה במשטרה וזכתה ליחס משפיל מצד התחנה וכי המקרה לא טופל כראוי. 
הפרסום של גברעם עורר סערה בזמן שנעשים מאמצים מצד לרר ואתגר להביא את הנפגעות להגשת תלונה כדי להביא להגשת כתבי אישום נגד סוכן הדוגמנויות הפוגע. חיים אתגר פירסם אתמול (שלישי) בסטורי שלו סרטון בו הוא מנסה להרגיע את הסערה והחשש שהתעוררו בעקבות הפרסום של גרבעם ואמר, "מאוד מכעיס ומאוד לא בסדר שוחחתי ארוכות עם האנשים במשטרה ושוחחתי ארוכות עם הסוכנת של גל כדי לישר ההדורים. פשוט קרתה שם תקל. אני מציע את עזרתי לכל הנשים שרוצות להתלונן, אני אעזור בטיעון במשטרה אני אנסה לעשות את זה הכי טוב והכי קל אנחנו נלווה אותכן, להמשיך ולא לוותר ולהתלונן אם אתן צריכות עזרה אני כאן".

כזכור, בעקבות הפרסומים אצל אתגר בחשיפה ואצל לרר בצינור, הוקם צוות מיוחד בימ"ר מרכז במשטרה בעקבות תלונות שנשים החלו להגיש אחרי הפרסומים. הצוות המיוחד מטפל בתלונות בנושא וכמו כן בעקבות התחקירים אף הוגשה הצעת חוק לכנסת שיאסור מפגש של קטינים עם סוכנים ללא נוכחות הורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה