טלוויזיה

סטטיק ובן אל בטלוויזיה האמריקאית, זו התוכנית שיתארחו בה

הצמד סטטיק ובן אל שנמצא בזמן הזה על הבמה בתיאטרון אל ריי בלוס אנג'לס צפוי להגיע לאחת הבמות המכובדות של ארה"ב - תוכנית האירוח היומית הנצפית ביותר
מערכת ice | 
סטטיק ובן אל (צילום sybb באדיבות גאגא בוקינג)
צמד כוכבי הפופ סטטיק (לירז רוסו) ובן אל תבורי שנמצאים בשעה הזו על הבמה בתיאטרון אל-ריי בלוס אנג'לס במסגרת סיבוב ההופעות שלהם בארצות הברית ופיתוח הקריירה הבין לאומית של הצמד. מה שעוד צפוי בביקור הנוכחי זה אירוח באחת התוכניות הנצפות בארה"ב , המופע של קלי קלרקסון, מי שממשיכה את תוכנית האירוח הוותיקה של אלן דג'רנס שפרשה מההנחיה בעקבות תלונות על הטרדות והתעמרויות בצוות התוכנית מצידה.
סטטיק ובן אל יבצעו במהלך התוכנית את הסינגל הבין לאומי החדש שלהם "בלה" שכבר הגיע נכון לעכשיו למעל לארבעה מיליון צפיות ביוטיוב ויצא ישירות לשוק האמריקאי בהפקה של VEVO. מדובר בתוכנית האירוח הנצפית ביותר בארה"ב, וחשיפה משמעותית לקהל היעד של הצמד בארה"ב.
הזמרת והמנחה קלי קלרקסון קיבלה לידיה את התוכנית היוקרתית אחרי שאלן דג'נרס פרשה מהגשתה בתום העונה ה-19 שלה לאחר התלונות שעלו מהמערכת. לדבריה של דג'נרס, הפסקת שידור התוכנית נבעה ממניעים אישיים והיא טענה כי "אני אדם שחייב לאתגר את עצמי כל הזמן והתוכנית כבר לא אתגרה אותי". אך  כזכור, האשמות חריפות מצד עובדים לשעבר על סט צילומי התוכנית הם כנראה מה שגרם להחלטה שלא לחדש את צילומי התוכנית בעונה הבאה. 
התוכנית זכתה לממוצע צפיה של 1.5 מיליון לאורך העונה האחרונה של דג'רנס, נתונים שבישראל קשה לחלום עליהם, גם כשהזמר במסכה או הכוכב הבא מגיעות לנתונים הגבוהים שלהן, כך שלחלוטין מדובר באחת ההופעות המכובדות של הצמד המוזיקלי הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה