טלוויזיה

אייל קיציס יאלץ להיעדר מארץ נהדרת, וזו הסיבה

מגיש תוכנית הסאטירה הוותיקה שנמצאת בעיצומם של שידורי העונה ה-19, ייעדר השבוע מצילומי התוכנית ולא יגיש אותה, נכון לעכשיו עדיין לא ברור מי יתפוס את מקומו בזמן היעדרותו
מערכת ice | 
אייל קיציס פרטנר (צילום פרסומת)
מגיש ארץ נהדרת אייל קיציס לא יגיש בתקופה הקרובה את תוכנית הסאטירה הפופולארית שמשודרת ביום רביעי. נכון לעכשיו לא ברור עדיין מי יחליף את קיציס והעניין נמצא בבדיקה. קיציס נמצא חיובי לקורונה אחרי ששהה בחו"ל, ועד שיסיים את חובת הבידוד שלו הוא יחזור לצילומי ארץ נהדרת כרגיל, נכון לעכשיו לפחות ביום רביעי הקרוב, לא ישתתף קיציס בתוכנית.
הגיחה של קיציס לחו"ל היתה ליעד שהגיעו אליו אנשי תקשורת רבים לאחרונה - מיאמי. מנחה ארץ נהדרת טס לשם לכנס המרכזי של ארגון הקהילה היהודית שהזמין אליו אנשי מפתח מעולמות התקשורת והבידור בישראל. בין הנוכחים בכנס ניתן היה למצוא את עמית סגל, הילה קורח - שאף חלקה עם קיציס הנחיית פאנל - בועז ביסמוט, אלון בן דוד ועוד.
ארגון הקהילה היהודית הוקם בארה"ב ב-2007 על ידי אנשי עסקים ישראלים-אמריקאים, כשמטרתו העיקרית היא חיזוק הקשר בין הקהילות בשתי היבשות, חיזוק הזהות אצל הדור הצהיר בארה"ב ותמיכה במדינת ישראל. 
 
מדובר בכנס השנתי של הארגון אליו הוזמנו עשרות משפיענים מתחומי התקשורת, הפוליטיקה והתרבות בישראל ובארה"ב. בחלק האמנותי שוריינו המקומות לעידן רייכל, רמי קליינשטיין, נועם חורב, וכאמור, אמן החושים הצעיר נבו אבוטבול בן ה-17. אגב, הסלוגן של הכנס היה: "מדברים ביום, חוגגים בלילה", אז נראה שמדובר באחת ממסיבות הברנז'ה הישראליות הגדולות מאז הקורונה, שעכשיו מתחילה להראות את אותותיה, רגע לפני שארה"ב נכנסת לרשימה האדומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה