רכילות עסקית

הילה קורח ועמית סגל חוגגים יחד במיאמי, וזו הסיבה

השניים, יחד עם קולגות נוספים ביניהם מירי מיכאלי, אלון בן דוד, יונה לייבזון ועוד הגיעו לפלורידה תוך תיעודי אינסטגרם של טיסות ארוכות וחופים זוהרים, מה הסיבה לנהירה למיאמי?
מערכת ice |  4
עמית סגל הילה קורח (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל, חדשות 13)
שני העיתונאים עלו אתמול על מטוס ונחתו במיאמי, והם לא היחידים. גם מירי מיכאלי, אלון בן דוד, יואב לימור, אייל קיציס, ועוד אנשי תרבות ופוליטיקאים, הגיעו לעיר החוף בפלורידה, אך לא מדובר בחופשת ברנז'ה משותפת אלא בכנס של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית, "Israeli-American Council".
מי שעוד הגיעה לכנס היא מדליסטית הזהב האולימפית לינוי אשרם, וגם המנטליס הצעיר נבו אבוטבול. הכנס ייערך במהלך סוף השבוע הקרוב ואף כולל בלו"ז שלו רצועת זמן בשם "אולפן שישי", שלפי הגדרת התוכניה יכלול את, "בועז ביסמוט, עמית סגל, טל שניידר,אלון בן דוד, ויונה לייבזון מקבלים את השבת עם פאנל הפרשנים של חדשות הערוצים השונים".
ארגון הקהילה היהודית הוקם בארה"ב ב-2007 על ידי אנשי עסקים ישראלים-אמריקאים, כשמטרתו העיקרית היא חיזוק הקשר בין הקהילות בשתי היבשות, חיזוק הזהות אצל הדור הצהיר בארה"ב ותמיכה במדינת ישראל. הארגון.
 
מדובר בכנס השנתי של הארגון אליו הוזמנו עשרות משפיענים מתחומי התקשורת, הפוליטיקה והתרבות בישראל ובארה"ב. בחלק האמנותי שוריינו המקומות לעידן רייכל, רמי קליינשטיין, נועם חורב, וכאמור, אמן החושים הצעיר נבו אבוטבול בן ה-17. אגב, הסלוכן של הכנס הוא: "מדברים ביום, חוגגים בלילה", אז נראה שמדובר באחת ממסיבות הברנז'ה הישראליות הגדולות מאז הקורונה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    העיתונאים אוכלי החינם - מאושרים אצל היורדים במיאמי-
    מיק 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה״טיול השנתי״ של העיתהאים למיאמי= במסווה של כנס איגוד חשוב, המבטיח המשכיות של ילדי ( היורדים ) להריע לישראל. Let me tell you כף רגלם של צאצאי היורגדים לא תדרוך לעולם על אדמת ישראל... תשכחו מזה. אין בושה לעיתונאים ישראלים- לקבל מתנות חינם בכל מקום אשר הם יפנו ?? העיתונאים כף רגלם של הצאצאים תשכח מישראל. . פחחחחחחחחח
    סגור
  • 3.
    על חשבון מי?
    אני 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על חשבוננו?
    סגור
  • 2.
    כנס חרטטנים.....
    יולי כץ 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרטטנים
    סגור
  • 1.
    עמית סגל והשטויות
    ערן 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עמית סגל נסע לפזר את השטויות שלו באמריקה.
    סגור