טלוויזיה

יוסי כהן גרם לפיטורים בפסגות? צפו בהמשך תחקיר המקור

על פי חלק ב' של התחקיר של רביב דרוקר, גיא שיקר המשיך לספר על ההתנהלות לכאורה של ראש המוסד לשעבר שהביא לטענתו לסיום עבודתו בבית ההשקעות, ראובן קפלן טען: "על רקע מקצועי בלבד"
מערכת ice |  9
רביב דרוקר, יוסי כהן (צילום ויקיפדיה)
אחרי שהחלק הראשון בתחקיר 'הרומן הסודי' של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן עורר סערה גדולה, אמש (שלישי) שודר החלק השני של תחקיר 'המקור' בהגשת רביב דרוקר וחשף את המשך הפרשייה לכאורה, כאשר ראש המוסד לשעבר יוסי כהן סירב להגיב לכתבה
תגובת זהבית כהן: "זהבית כהן לא היתה מעורבת, לא במישרין ולא בעקיפין, בפיטוריו של גיא שיקר מפסגות. מדובר בטענה שקרית וכוזבת. גיא שיקר פוטר מפסגות כחלק משינוי ארגוני רחב אותו הוביל מנכ״ל פסגות דאז, ראובן קפלן. במסגרת השינוי הארגוני, פורקה חטיבת המכירות המרכזית של פסגות שבה עבד גיא שיקר. השינוי הארגוני בוצע בהמלצת חברת ייעוץ חיצונית ואושר על ידי דירקטוריון פסגות שזהבית כהן לא נמנתה על חבריו.  כחלק ממהלך זה, סיימו 100 עובדים, כולל גיא שיקר, את עבודתם, משום שתפקידיהם בוטלו או הועברו לעובדים זוטרים יותר".
תגובת גב' שיקר באמצעות עורכי דינה גיא אברהמי ואיתי ביטון: "מרשתנו מכחישה מעורבות כלשהי ו/או של מר כהן עצמו בפיטורי שיקר, שהרי מר שיקר הודה בפניה ב"זמן אמת" כי מדובר בגל פיטורים נרחב שנערך בבית ההשקעות "פסגות" עקב מיזוג עם חברת "הראל".
תגובת ראובן קפלן למקור: "פיטוריו של גיא שיקר מפסגות היו על רקע מקצועי בלבד ולא נבעו מכל שיקול זר. בזמן פיטוריו לא ידעתי על פרשה זו שהועלתה על ידי מר שיקר חודשים לאחר מכן".
 
תגובת אלונה אריאלי להב: "בשנת 2019 פוטר מר שיקר לאור שינוי מבנה ארגוני בפסגות שהוביל מנכ"ל החברה ראובן קפלן. לפי השינוי הארגוני נסגרה חטיבת המכירות וכ 100 עובדים, וביניהם מר שיקר, סיימו את עבודתם. ההתייחסות שלי לגבי מר שיקר היתה לאופן התנהלותו האישית בתוך פסגות, התנהלות שמפאת צינעת הפרט לא ניתן לפרטה. כל הנחה או השערה או חיבור כלשהו לדברים בתכנית ששודרה חוטאים לאמת ומטעים. לסיום עבודתו של העובד בחברה אין, ולא היה, קשר לטענות שנאמרו. לגבי העובדת בן שלמה - היא פוטרה באופן ענייני, בין השאר בגלל יחסי העבודה העכורים בינה לממונה עליה רק נציין כי בית ההשקעות פסגות מצוי כיום תחת בעלות אחרת וניהול אחר.
תגובת המוסד: "מר יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר, שירת במוסד נאמנה 38 שנים, תמיד בחזית המבצעית של הארגון ולא פעם תוך סיכון חיים וחירות. המוסד מוקיר את פועלו רב השנים לטובת ביטחון המדינה ואזרחיה".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    נו עוד חבר של ביבי מושחת?????? אין מצבבב חחחחח (ל"ת)
    אני 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מאיה הראל שיקר, אישה פח
    מאיה הראל שיקר 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיה הראל שיקר, בוגדת
    סגור
  • 7.
    מה נסגר עם הפרסומות. אתם חברת חדשות, או עלי אקספרס (ל"ת)
    נ.מ 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    מתה גולדה????????????
    כוכבית 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק!! לא מעניין אף אחד הסיפור הזה! את הבעיות הפרטיות שלך ! תפסיק להיתלבש יש יוסי כהן מה עובר עליך?? תיתעורר כמה דימיונות וסיפורים אתה מפזר דייי תיתביש לך! ותפסיק לספר שיוסי סיפר לך סודות מדינה מה אתה לא מבין שיוסי יכול ליתבוע אותך??¿¿ תיזהר שלא תגיע למכונת אמת וחקירה מעמיקה במוסד ותביעה גדולה מיוסי כהן מה עובר עליך??????
    סגור
  • 5.
    זו המורשת של ביבי חד משמעית
    בן יוסף 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלוש פעמים התגרש ה״ביבי״ לכאורה בגלל חוסר נאמנות… הכהן שיצא לו ה״יוסי״ הולך בדרכו אין כלום! אין משפט שלושה תקים פליליים ל״מלך ישראל״ כן האיש שיחליט שכעת שמש ומיליון אזרחים יאשרו..
    סגור
  • 4.
    כתם שחור על יוסי כהן אנחנו מדינה שחשוב לה שלמות המשפחה! (ל"ת)
    מיכל 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    יוסי כהן ודרוקרררררר
    סרקו 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    דרוקר, שתלך כפרה על הקקי של יוסי כהן . אתה אפס אחד גדול על ידו , לא עשיתה אפילו בחלום מה שיוסי עשה למען המדינה . שב בשקט....
    סגור
  • 2.
    מהטופ של שירות המדינה לפסגות השפל האנושי
    מלמד 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הכי נמוך שאפשר. למה היית צריך לעשות את זה לאנשים?
    סגור
  • 1.
    תחקיר של דרעק
    יורי 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 7
    המיץ של הזבל העיתונאי מראיין את המיץ של הזבל ילאאה דור הלפידוס שקרנים,אכלו לי,שתו לי לכו תזדיינו כולכם
    סגור