טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים פותחת עונה, מול מי תתחרה הערב?

קשת 12 הודיעה בשבוע שעבר על ההשקה של רוקדים עם כוכבים שחוזרת למסך אחרי עשור. מול ההשקה, ברשת 13, תשודר, כמו רגע שקפא בזמן, התוכנית האחרונה שהתחרתה מולה וכמעט הביסה את הגמר ב-2012
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
רוקדים עם כוכבים חוזרת בימים אלה למסך  אחרי עשור שהפורמט לא שודר בישראל ואחרי דחיית הצילומים בשל התפרצות קורונה בקרב הרקדנים. היום (ראשון) יעלה פרק ההשקה של הפורמט המתחדש בקשת 12, שייתן פייט על רצועת הפריים טיים, עם מתחרה מעניינת בערוץ המתחרה.
מדובר בהפקה מורכבת שכן היא אחת היחידות שהצילום והשידור שלהם נעשה בשידור חי, כזה שכמעט כבר לא קיים בטלוויזיה מלבד האח הגדול שמבוסס על שידור ישיר ופרק ערוך. מי שתתחרה מולה על הרייטינג ברשת 13 היא הישרדות בעוד פרק אחד על הרצף הבלתי נגמר של העונה.
בפעם הקודמת ששודר הפורמט, היה זה בגמר העונה השביעית ששודרה לפני עשור, עדיין אצל רשת, בצירוף מקרים מעניין, גם אז שודרה התוכנית  מול פרק של הישרדות VIP, אך נראה שאז הביצועים של הישרדות היו טובים יותר, ורק שתי עשיריות האחוז הפרידו בינה לבין גמר הריאליטי.
באותה שנה, ב-2012, גמר רוקדים רשם 20.5% לפרק הגמר, הישרדות רשמה אז 20.3% לערוץ 10 דאז, קרב מרשים על הרייטינג, אך היום נראה שזה יראה אחרת. הישרדות רשמה העונה נתוני רייטינג, ברובם דו ספרתיים, אך כאלה שקרובים יותר ל-10% מל-20%, בזמן שרצועת הפריים טיים של קשת 12 מככבת מדי ערב. 
 
השקת הריאליטי האחרונה של קשת 12 דווקא לא הזהירה במיוחד, אם כי עדיין ההשוואה לרשת 13 רושמת לה ניצחון. היתה זו נינג'ה ישראל שהושקה לפני חודשיים שרשמה לפרק ההשקה שלה 17% בלבד, מול הישרדות שרשמה 11.7%, ומול ציפייה לנתון של 20+, כמו שהשקות יודעות להשיג, גם ברשת 13. הכוכב הבא, שאולי משתייכת יותר לז'אנר קרוב לזה של רוקדים, הושקה בקיץ עם נתון של 21.2% ברייטינג. הישרדות עדיין לא היתה אז, וברשת 13 העמידו את המקור מול הכוכב כמול כיתת יורים, שהותירה אותה עם 1.9%.
קשה להגיד שרשת 13, עם פרק רגיל של הישרדות מהווה תחרות אמיתית לפרק ההשקה של רוקדים עם כוכבים. אפקט החזרה של הפורמט, לצד ההשקה, הטאלנטים שלוהקו והנתונים המנצחים ממילא של קשת 12 צפויים לרשום ערב מעניין ברייטינג, אם כי, לא ברור מאליו מצד רשת 13 הסיכון שמעמידים בו את פורמט הדגל של הישרדות מול פרק השקה שכזה.
 
קשת עומדת מאחורי הפורמט אחרי שבפעם האחרונה ששודר היתה זו דווקא הזכיינית המתחרה רשת, חילוף שהתאפשר בגלל תום החוזה על הפורמט מול רשת. בין הידוענים שלוהקו לתוכנית נמנים מעיין אדם, רותם כהן, לירן דנינו, בר זומר, עדי אשכנזי ועדן פינס. מי שעוד לוהקה באופן מפתיע היא יעל בר זוהר שמוכרת כמזוהה עם רשת ונאלצה בעקבות כך להפסיק את הגשת התוכנית שלה ברשת 13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה