טלוויזיה

אדוה דדון חוזרת למהדורות: זה היעד הבא שלה

אחרי חופשה מפנקת בפריז, אדוה דדון חוזרת למהדורות החדשות ולמרות זאת, העיתונאית עדיין לא חזרה לארץ
מערכת ice | 
אדוה דדון (צילום טוויטר/ אדוה דדון)
אדוה דדון, כתבת התחקירים והמגישה בחדשות 12 סיימה היום (שלישי) את החופשה המפנקת שלה בפריז לצד החברה ושופטת תכנית הריאליטי "מאסטר שף", מיכל אנסקי. אך בזמן שאנסקי חזרה לארץ תיעדה "התפלחות" שלה לסט של רוקדים עם כוכבים, דדון נשארה באירופה. 
דדון סיימה כאמור את החופשה אך חזרה לעבודה והיישר מפריז שבצרפת, העיתונאית נשלחה לסקר את המלחמה באירופה בין רוסיה לאוקראינה והיא טסה לעיירה מדיקה שבפולין על הגבול עם אוקראינה. 
כאמור, דדון בדיוק חזרה מחופשה בפריז עם החברה מיכל אנסקי, במהלכה שיתפה אכילת טארט בצל צרפתי קלאסי ופוסט משותף של השתיים במוזיאון Fondation Louis Vuitton. 
 
החופשה הייתה קצרה, רק בשבוע שעבר אדוה דדון השתתפה בוועידת המשפיעות של קשת 12 שהתקיימה לקראת יום האישה. אז, ניצלה את המעמד להשיב אש חזרה לעיתונאי חיים לוינסון, שכינה באוקטובר האחרון אותה יחד עם עמליה דואק ומיכל פעילן: "עיתונאיות אינסטגרם". דדון התייחסה בישירות ואמרה: "עיתונאי שוביניסט, תתקדם". והוסיפה: "אנחנו דור של עיתונאיות שמראות שאפשר גם וגם וגם. גם להיראות טוב וגם להיות עיתונאיות רציניות. לכולנו יש חשבונות אינסטגרם וזה בסדר גם להראות את החיים האישיים. מכאן ועד 'עיתונאיות אינסטגרם' אז בוא תתקדם."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה