טלוויזיה

דניאל אסייג: "זכיתי לכתוב את סיפור ההיווצרות שלי"

שנות התשעים שיצאה בחודש שעבר ברשת 13 מתקדמת מאוד מהר: הסדרה השניה כבר בדרך, הרייטינג מעולה, ועכשיו, היא רושמת הישג נוסף כשהסדרה השלישית מתחילה להתבשל
מערכת ice | 
שנות התשעים (צילום צילום מסך רשת 13)
בחודש שעבר התחילה סדרת ההמשך של שנות ה-80 את שידוריה ברשת 13, כשהיא לוקחת את דמויות הסדרה הקומית לעשור הבא בחייהם - שנות ה-90.  בינתיים שודרו כבר תשעה פרקים מתוך הסדרה, כשבמקביל נערכת העונה השניה, שכבר צולמה וצפויה לעלות לשידור בהמשך השנה. 
עוד בטרם סיימה העונה הראשונה את שידוריה, היא הצליחה להשיג את אמון הקהל וגם את אמונה של רשת, ובעקבות נתוני הצפייה הגבוהים של הסדרה בערוץ ובדיגיטל, היא קיבלה אור ירוק לצילומי עונה שלישית, שצפויה לעלות בשנה הבאה. 
עד כה ממוצע הרייטינג של התוכנית עומד על כ-13% בצפייה ישירה בממוצע, ומדובר בנתון מכובד מאוד בז'אנר של סדרות מקור שהסדרה משתייכת אליו. כמות הצפיות לתכני העונה הראשונה עד כה באתר וברשתות החברתיות של רשת עומדת על יותר מ-8 מיליון צפיות. 
נזכיר כי במעבר בין שנות ה-80 לסדרת ההמשך שנות ה-90, פרש מני אסייג שתפקידו כיוצר הסדרה לצד אחיו ומי שתפס את מקומו הוא בנו של שלום אסייג, דניאל שרושם לעצמו הישג אישי עם האמון שקיבלה הסדרה.
 
אסייג התייחס לעונה השלישית שתצא לדרך בקרוב ומסר, "ברוך השם ובשעה טובה נחתמה עונה נוספת לשנות ה-90. בעונה האחרונה של שנות ה-80 כתבתי חמישה פרקים, ובשנות ה-90 זכיתי להיות התסריטאי הראשי ולכתוב את סיפור ההיכרות של ההורים שלי, ובעצם את ההיווצרות שלי".
"זו זכות גדולה להביא את הסיפור שלי כמו שאני רואה אותו למסך, ולעבוד יחד עם אבא שלי ואור כהן השותף המוכשר שלנו. בימים אלו התחלנו לעבוד על הפיתוח של העונה החדשה, ויש לנו עוד המון סיפורים ואופק חדש ומסקרן לדמויות. כולי ציפייה להתחיל לכתוב את הפרקים ולהביא לכם עונה חדשה ומטורפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה