טלוויזיה

זו הסיבה האמיתית שריטה וטל פרידמן נבחרו להדליק משואה

שר התרבות חילי טרופר מנוהל על ידי התקשורת. הוא רוצה טקס שהתקשורת תדבר עליו, תכתוב עליו, תתרגש ממנו. רק כך אפשר אולי להבין מדוע הוא מתעקש לבחור סלבס לטקס הדלקת המשואות השנה | החוג לתקשורת
אלעד ליפשיץ |  124
טל פרידמן (צילום פייסבוק/ טל פרידמן)
מה ששר התרבות חילי טרופר מנסה לעשות זה כנראה להנגיש את טקס הדלקת המשואות. רק כך אפשר אולי להבין מדוע הוא מתעקש לבחור סלבס - פונה לריטה, לטל פרידמן, מה קורה פה? ובכן, נדמה שהיועצים של השר קצת עשו עליו סיבוב בזמן האחרון: אחת המילים שיועצי תקשורת ואסטרטגיה הכי אוהבים לזרוק בישיבות היא הנגשה - כן, אדוני השר, מה שאני חושב זה שצריך להנגיש את הטקס לציבור, בהחלט, צריך שיהיו בטקס דמויות פמיליאריות, זאת תהיה הנגשה של האירוע.
 
אז מרוב פמיליאריות השר בחר בריטה. הוא גם פנה לטל פרידמן, שסירב בנימוס. פרידמן כנראה זיהה את השימוש שרוצים לעשות בו. הסלבס אמורים להכניס את הקהל לתוך הסיפור, לעורר שיח סביב הטקס. כך יוצא שעוד לפני שבודקים אם ריטה ראויה, או אם פרידמן ראוי - ניתן להבחין בקלות בשימוש בהם: סלבס מדליקי משואות אמורים למשוך צופים ולעורר את עניינם בטקס. לכן, הבחירה בסלבס היא לפי מדרג כזה: קודם כל, האם הם יכניסו באז, ורק אחר כך, האם הם ראויים.
למעשה, טרופר מנוהל על ידי התקשורת. הוא רוצה טקס שהתקשורת תדבר עליו, תכתוב עליו, תתרגש ממנו. מהבחינה הזו טרופר השיג חלקית את מטרתו, מפני שאכן כותבים על הטקס, אך בעיקר בשל בחירותיו התמוהות.
 
בנוגע לריטה, למשל, ובכן, היא לא רק זמרת ענקית, אלא גם מתנדבת בעלת זכויות רבות בקרב קהילות מתקשות, וכמובן, עולה מטהרן שמייצגת השתלבות והצטיינות בחברה הישראלית. ועדיין, ריטה מופיעה בכסף גדול, מייצרת להיטים שמייצרים שכר נאה, שרוב חלקי החברה הישראלית אולי יכולים רק לחלום עליו. נגמרו לטרופר האנשים הפשוטים? מה יקרה אם הוא יאתר סיפורי חיים של אנשים מהיישוב? טרופר כנראה חושש שהטקס לא ייצר עניין.
זה נכון שהטקס לא חייב להציג מדענים בכירים ממכון וייצמן. גם זה שטאנץ שכבר נטחן. בשוק מחנה יהודה בירושלים, למשל, לידיעת השר, יש שני חבר'ה בשם יוסי ומחמוד, שכבר שנים רבות וארוכות, מדי יום ראשון, על הבוקר, שבע בבוקר, פורקים משאית מלאת שום טרי, בעל ריח חזק במיוחד, בכמות שתספיק לכל הירושלמים למשך שבוע. קיץ, חורף, שרב או שלג – הם עם השום.
כך יוצא שיוסי ומחמוד לא רק משקפים דו קיום, אלא גם מציגים התרחקות מוחלטת מפוליטיקה טעונה. אותם מעניין רק השום, שנים על גבי שנים. לא פשוטה העבודה הזו, היא אפילו מלאכת כפיים קשה, ששכרה נמוך מאוד, כמעט בהתנדבות, איך לומר, עבודה שמכניסה קצת פחות מהופעה בהיכל התרבות, אך מעוררת גאווה בזכות היום-יום הלא מפונק, הגישה הפשוטה, הענייניות. ולתפארת מדינת ישראל. 
 
כך הגיבה ריטה להודעה על בחירתה
תגובות לכתבה(124):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 110.
    למה ריטה?
    כוכב 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש קשר לקרבה שלה עם לפיד?אחרת מה הסיבה?
    סגור
  • 109.
    נוו באמת על מה ולמה ריטה הדליקה משואה
    לילי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז היא זמרת אז היה לה קשיים למי לא היה? תראו לי זמר אחד שגדל בבית בלי קשיים ? בשביל זה להדליק משואה? אין אנשים שעושים ותורמים ומטפלים בכל צורה שהיא נותנים מזמנם ומרצם לתרום לחברה ואז באים ונותנים לזמרת דרמטית ככל שתהיה להדליק משואה ירדנו לז....
    סגור
  • 108.
    שנה הבאה מחמוד ידליק משואה (ל"ת)
    זהבה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 107.
    ברור ושקוף
    מאיר 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה היה ברור לכל בר דעת.
    סגור
  • 106.
    כי פרידמן בניגוד לריטה אינטיליגנטי (ל"ת)
    איתי 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 105.
    ריטה חחחחח
    שיר 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכימה עם כל מילה בכתבה. שאפו לטל פרידמן. אם כבר אז הוא הרבה יותר ראוי. מה ריטה עשתה חוץ מעינטוזים וכסף. היא התפרסמה בזכות רמי קליינשטיין אחרת מזמן הייתה פאסה, המונית ורדודה. שנה שעברה נבחרה מתנדברת מבוגרת בבי"ח בירושלים זה היה מרגש ועוד אחרים. מה לריטה ולכבוד הזה, לזו שכדי לשיר את ההימנון ביקשה מיליונים. הבחירה בה מורידה מבחירת הכבוד הראוי של הדלקת משואה ביום חשוב זה ויש לתת מקום של כבוד ולא של רייטינג. פשוט מאוס
    סגור
  • 104.
    עבודה בעיניים
    חלי 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתוך הכתבה מופיע סרטון של ריטה מקבלת את הבשורה על הדלקת המשואה....ואני סתם תוהה. אם תמיד כשריטה טסה לחופשה פרטית היא מצולמת
    סגור
  • 103.
    אתם חבורה של קנאים והזויים
    הזויים 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה נסגר איתכם? להביא את רמי לוי יותר טוב? הטקסים של מירי רגב היו נטולי סלבס? הם גם לא סלבים. הם אומנים וכל אחד נגע בלב של הישראליות. אם זאת ריטה שהיא אחת הזמרות המובילות בארץ, אין עוד כמוהה ולצערי אין הרבה זמרות. היא הביאה לפרונט את הסיפור של יהדות אירן ואהבת את המדינה הזאת. וטל פרידמן? מעבר להיותו איש מצחיק הוא קידם את הדיבור על משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים, על אימוץ ועל פשוט לפתוח את הלב אישיות. שחררו מהקינאה שלכם!
    סגור
  • 102.
    אלמנתו וביתו של רון ארד ראויות
    אופירה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משואות יותר מתאים לבחור באלמנתו וביתו של רון ארד. מה הקשר משואות לסלבס בזכותם יש לנו בטחון במדינה הם תרמו לביטחון?
    סגור
  • כותבים בתו, ביתו זה הבית שלו (ל"ת)
    שיר 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 101.
    לו ניחנת בצניעות של טרופר לא היית כותב שטויות (ל"ת)
    שמוליק 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 100.
    טל פרידמן
    דויד ש 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איש ענק . נשמה טובה. יפה מאוד שסירב .
    סגור
  • 99.
    תנו לי גם להדליק
    חברה גם למי מגיע 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בחור מדליק , אתמול בחורה נדלקה עלי אמרה תשמע , איך הדלקת ? אמרתי לה מה , לא מגיע . אמרה לי חופשי אחרי איך שהדלקת אותי במיטה אתה חייב להדליק משואה. אגב, התנדבתי המדא, גם למשמר האזרחי , תרמתי דם ואפילו עזרתי לנזקקים , גם לזקקות
    סגור
  • 98.
    שר טרופר איפה הערך התרומה לציבור...!
    אביקול 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זמרים אומנים מצליחים עשו זאת לעצמם לקידומם ולכסף דהכניסו לכיסם... וכל הכבוד. האם פרט להופעות שלהם תמורת כסף... מה היא תרומתם לציבור ? שאלה?
    סגור
  • 97.
    בושה
    רמי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אידיוט.
    סגור
  • 96.
    זה תמים
    מוטי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חלי טרופר,איש נחמד, שה תמים, שעובדים עליו בעיניים מכל הכיוונים, עזוב אותך מפוליטיקה אתה לא מתאים לברנגה הזו
    סגור
  • 95.
    תנו לצלשניקים להדליק ולא לסלבס
    צלכה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ציכדהלחכאכא
    סגור
  • 94.
    כאילו חסרים אנשי מופת לקבלת הפרס
    רות 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לי זה מרגיש בדיחה. חבל שבדיחה גרועה
    סגור
  • 93.
    אבל ריטה
    ירון 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להחריג את ריטה... גם סלבס בני אדם, אל תהיה צר עין
    סגור
  • 92.
    זה לפי העוקבים של הסלבס
    יורם 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל לפי עוקבים ברשת החברתית כך המעריצים יודו לטרופר על זה שבחר באליל שלהם
    סגור
  • 91.
    זה לפי העוקבים של הסלבס
    יורם 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל לפי עוקבים ברשת החברתית כך המעריצים יודו לטרופר על זה שבחר באליל שלהם
    סגור
  • 90.
    פספסת את המטרה!!!
    מוטי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מה אתה רוצה בדיוק מהחיים שלנו!? טל פרידמן אימץ שני ילדים שאחת מהם עם פיגור! מגדל אותם למופת כמו שהיו ילדיו! רואה את זה ילד אתיופי מהצד ומבין שלא כל הלבנים נגדו! שיש חמלה בעולם ושאולי הוא שווה בן שווים רואה ילדה עולה חדשה את ריטה וכולי מבינה שיום אחד תגדל ותהייה מפורסמת! היא לא תשכח מאיפה הגיעה ותדאג להתנדב ולתרום מזמנה ומרצה למען החלש ו זקוק זה להבנתך לא ראוי מספיק? אז מה לעזאזל יותר ראוי?
    סגור
  • 89.
    מדליקי משואה.
    רוניתה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד גועל נפש של הממשלה הזאת. שאפו לטל פרידמן. לא ניתן לפיתוי
    סגור
  • 88.
    חילי טרופר - שכל טוב
    אני1 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יותר סומכת על לילי טרופר מאשר על הכתבים. יש לו קבלות למעשים טובים ולשכל טוב.
    סגור
  • 87.
    טקס המשטרה 2022
    זואי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריטה נהדרת מרגשת עלתה לארץ בגיל שמונה עשתה מסלול מצליח תורמת לחברה בהחלט .מוזמנים לבדוק.היא לא איזה סלב שצמחו מתוכנית אינסטנט ריאליטי היא דבר אמיתי בהצלחה ריטה!
    סגור
  • מה הקשר ?
    רז 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין פה שום ציונות. כל החיים ניגנה על מסכנות וכדי לדיר את ההימנון ביקשה מליונים. כולה רושם אחד פייק ואני לא מעריך אותה. גם אם בעינייך זמרת גדולה עדיין לא ראוייה להדליק משואה. מה הקשר. יש הרבה חיילים בודדים שעלו לארץ נתנו ותרמו את נישמתם ועוד אחרים ששיבחו את ארצנו. על מה היא בדיוק ראוייה ? יש כל כך הרבה אנשים מיוחדים בארצנו שמגיעה להם הזכות הזו. לא היא !
    סגור
  • 86.
    הדלקת המשאוות
    1567 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החלטה שגויה של השר, יש אנשים ראויים יותר להדלקת משאוות
    סגור
  • 85.
    נכנע לפרוגרסיבים, שרוצים שיטחיות וחס וחלילה לא
    מירב 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיו סממנים ציונים, יהודים, פטריוטיים... אני מתחברת עדיין, לסיפורי גבורה, הצלחה, נדיבות, גילויים וחשיפות,המצאות, עזרה וסיוע... טל פרידמן? ריטה?נו באמת.
    סגור
  • 84.
    בלאגן בלוד
    תושב ותיק מתוסכל 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר רביבו בונה לחב'ד והגרען התורני בלי הפסקה בתי'ס וגני ילדים -הרס לנו את החיים ,די כבר.
    סגור
  • 83.
    ולתפארת
    אחת שיודעת 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי שלומי שבת ורמי לוי זו בחירה מעולה
    סגור
  • 82.
    חיליק טרופר
    דוד שטרית 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שר התרבות הוא אדם מדהים ,ערכי,מלא בנתינה וכלל בחור מעורר השראה וכבוד. אבל,הוא לא מסוג המנהיגים הפוליטיים או החברתיים,אין בו את הכריזמה של מוביל או פוליטיקאי. הוא מכסימום מתאים להיות רשגד בתנועת הנוער של בני עקיבא שהם כולם חברה יוצאים מן הכלל.
    סגור
  • 81.
    עלק שר תרבות. מטורלל. בדומה לממשלה המטורללת .
    אזרח 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התקוה שמספר ימימה ספורים
    סגור
  • 80.
    מר ליפשיץ
    איציק 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לך על הכתבה שהאירה את עייני לא ידעתי שהפולטקאים/שרים רוצים פרסום ופירגון מהתקשורת.
    סגור
  • 79.
    ריטה ראוייה ועןד איך!!
    ענבר 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחירת מדליקי המשואות צריכה להיות מגוונת. כזאת שתגע בכל הרבדים בעם, גם בכולןת הבטחון, גם במדענים וגם בתרבות שהיא לךק מהוויתנו.. וריטה היא מייצגת את התרבות במלוא מובן המילה. נכון, סביר להניח שהיא מרוויחה כסף והקבה, אבל היא גם שגרירה שלנו בכל מקום בעולם, תורמת רבות בסתר וגם שלא, מתנדבת ובכלל עבוקי היא מייצגת את השפיות. ואני לא איזה גרופי שלה, אבל שמחתי מאוד מאוד לשמןע שהיא נבחרה, ההתרגשות שלה היתה כל כך מרגשת וספונטנית שמראה כמה היא מוקירה תודה על כל רגע ורגע ןעל האהבה שהיא מקבלת. אז כל התגובות המגעילות, זכותכם לא לחשוב כמוני אבל תכבדו,ריטה את רואייה!
    סגור
  • 78.
    טעות בידיך
    שרון 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מיותרת. ראשית זהו שר תרבות שלא מונע מענייני תקשורת, להבדיל... דבר נוסף, סלבס נמצאים כל שנה בטקס, בנוסף- כל ה"מסעודות" משדרות שנבחרות ממקום מתנשא שרואה בהן 'חיות מחמד' יותר טוב?
    סגור
  • 77.
    טרופר
    דלית 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מר טרופר. מה בדיוק עושה ריטה למען. החברה. בישראל היית צריך לתת לא לסלבים אלה להביא. לד"ר שרון אלרועי פרייס אישה שהכי ראויה בעולם מי זאת ריטה בכלל
    סגור
  • 76.
    חילי טרופר
    ענת 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חילי טרופר בחר בריטה בגלל שהיא חברה של יאיר לפיד. הארור
    סגור
  • 75.
    עכשיו אלעד ליפשיץ הנגיש את עצמו
    צביקה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה פשוט להיות שטוטניק כמו כתב הארץ. תודה ליועצי השר על חשיבתם המקורית, ותודה פלוס לכבוד השר "שהנגיש" את עצמו דרך זמרים וזמרות שמיטיבים להעשיר ולפנק את מצבי רוחנו בעתות של צוק ומצוק. אז הנה, בזכות השר גם אלעד ליפשיץ מונגש.
    סגור
  • 74.
    כתבה סתמית. הגיע זמן גם לבחור את הכותבים שלנו! (ל"ת)
    יחלי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    אני כדוגמא
    רני 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני פנסיונר שעבר ניתוח מעקפים ועדין חי יכול ליצג ציבור רחב.למה לא
    סגור
  • 72.
    הדלקת המשואה אמורה לעורר השראה
    רונן 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו בדיוק השראה יוסי ומחמוד יתנו לילדי? שעליהם לשאוף לעבוד בבסטה בשוק? מדענים זה שטאנץ שנטחן?! אוי ואבוי לנו אם לא נעלה על נס עבודה שכלית מדהימה שמלווה בשנים של מחקרים פורצי דרך שנותנים למדינה יתרון על פני מדינות אחרות ומאפשרות כאן את הקיום הבסיסי של יוסי ומוחמד...הכותב הזוי
    סגור
  • 71.
    מספיק לטחון
    גק 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאתה תהיה שר התרבות תבחר את מי שאתה רוצה! את יוסי או מוחנד העיקר שתפסיק לטחון כל דבר!
    סגור
  • 70.
    הבנו חמוצון. לפריחה הלאומית רגב מותר לטרופר אסור (ל"ת)
    חחחחחח 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    רק בישראל זה קורה ( )
    מגיעה להם יותר 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל עים כבר מדברים על הדלקת משואות..מין הראוי והכבוד זה אך ורק לאותם ניצוליי שואה וגבורתם ובינהם חסדיי אומות עולם שדווקו והצילו חיי אדם מישפחות כן אילו האזרחים שמגיע להם יותר מיכול אני כותבת ומיתרגשת בו זמנית ומקווה שיעשו את הבחירה הנכונה
    סגור
  • 68.
    טקס המשואות נצפה ביותר גם בלי הסלב (ל"ת)
    מיכל 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    האם אבדה הציונות והדרך?
    גאו 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובכן הדרך אבדה בגלל "מורי הדרך" המוליכים את הארץ הטובה הזו על שלל אזרחיה הטובים והמגוונים אל "אשליית" העוצמה המזוייפת והדועכת. "הקו" אותו מתווים "נבחרינו" ו"עיתונאינו" הוא רדוד המוני ונגרר אחרי פופוליזם בזוי המשרת אינטרסים של מיעוט שילטוני המעוניין רק בשררה ובממון ולא מעניק דרך וערכים משותפים שיחזירו את האחדות וערכי הציונות שהיו סוד כוחה ועוצמתה של ישראל ואזרחיה. לא טל ולא ריטה אשמים בפיאסקו המתגלגל עוד מימיה של שרת חוסר הטעם והתרבות לזילות כל מה שחשוב וחיוני לישראל ולישראלים. הציונות לא אבדה ולא תאבד היא רק נקברה תחת ממון שררה ואגו מנופח של נבחרינו הכושלים.
    סגור
  • 66.
    הזוי כל הסיפור, לא מובן מה יש בשניהם
    ישראל 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהם ראויים למשואה יותר מאזרח אנונימי
    סגור
  • 65.
    כמה שיותר בומבסטי כך בוחרים זה הקריטריון (ל"ת)
    צניעות שם המשחק 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    באמת
    הוק 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה.... אולי.... ומי מנהל אותך ?
    סגור
  • 63.
    זילות הטקס עוד לפני חילי טרופר
    פרוזן 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהרגע שרמי לוי הדליק משואה, היה ברור שנגמרו ימי החסד והתום של הטקס. רמי לוי, טייקון המרכולים, נוגש בכל החקלאים הישראלים ופועל בשיטות קלוקלות על מנת להוזיל מחיירים ושהוא ירוויח במקסימום. לגיטימי, רקנמה הקשר להדלקת המשואות? טל פרידמן הבין וסירב. ריטה הסתנוורה.
    סגור
  • 62.
    היכל התרבות
    ליאורה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הופעה בהיכל התרבות לא מצריכה עבודה קשה???
    סגור
  • 61.
    לבטל הטקס שנהיה מסחרה
    אריה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש
    סגור
  • 60.
    מחכים שתלך
    Azoory 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו אתם מעדיפים על בן גביר , אלוהים יבוא איתכם חשבון בזמן שלו ושילכו כול אלה שתומכים במדינת כיבוש אפרטהייד של פלשיתנאים על ישראלים כפי שזה בא לידי ביטוי בחושים הבאים
    סגור
  • 59.
    במערב נחלקים האנשים לשני סוגים: סלבס ו
    עדי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נון סלבס. הדימוי השתלט לחלוטין על המקור.הריאלטי חזקה מן המציאות. הנון סלבס נחותים. עכשו זה הגיע אצלנו לפרס ישראל.
    סגור
  • 58.
    במערב נחלקים האנשים לשני סוגים: סלבס ו
    עדי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נון סלבס. הדימוי השתלט לחלוטין על המקור.הריאלטי חזקה מן המציאות. הנון סלבס נחותים. עכשו זה הגיע אצלנו לפרס ישראל.
    סגור
  • 57.
    חחח שוב אכלו לי שתו לי , לך לעבוד כבר (ל"ת)
    איאיאי 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    עשירה ולא ראויה בכלל
    ריטה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא גם סירבה לשיר את התקווה בפחות מ-170אלף שקל עד שראש-הממשלה ביקש ממנה. עוד בחירה כזאת ואבדנו
    סגור
  • 55.
    באמת?
    ברק 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מדליקי המשוואות בוחרת ועדה ציבורית. על פי רוב חלק מהשירים הם אנשים ידועים ואפילו רחמנא ליצלן עשירים. לפני שנה במקרה נבחר הזמר אביהו מדינה. לפני שנה נבחרה גם אשה שהצליחה לברוח מבעלה המכה. אשה פשוטה ולא מלאת הישגים. משום מה הויכוח היה מדוע בחרו דוקא בה.
    סגור
  • 54.
    הדלקם משואה
    יואב 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם חבר הכנסת טרופר יודע מה הדעות של פרידמן?
    סגור
  • 53.
    גם באירן אומן זו מילת גנאי
    אריק.ק 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה צריך הסבר מיוחד ללמה אומנים הם חלק מהמדליקים משואה ? זה טבעי לגמרי ורגיל. אלא אם מחפשים בכוח מה לכתוב בגנות השר.
    סגור
  • 52.
    גם מירי רגב התנהגה ככה (ל"ת)
    סוזן 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    איזה תת-רמה
    תמר 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז להביא בסטיונרים להדליק משואה זה מיצג כנראה את ישראל 2022. מעניין.
    סגור
  • 50.
    אז אפשר גם נועה קורל? (ל"ת)
    שרון 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 49.
    מדליקי משואה
    הציוני 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד תהיה ביקורת מדוע זו נבחרה מדוע ההוא לא נבחר... אין לזה סוף! לטעמי ,ריטה בחירה ראוייה! תודה לאל שביטון האונס לידות לא נבחר!!!
    סגור
  • 48.
    בדיוק
    קרן 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    24 2
    במקום לראות בטקס דמויות יומיומיות שהן גדולות מהחיים ואפשר להזדהות איתם, וגם להתגאות בהם.. מביאים אנשים סופר מוצלחים ממגדל השן של התקשורת והסלבים שלא מכירים בכלל מציאות שרובנו חיים בתוכה. סופר מנותק. ואפילו מביך שאלו "גיבורי" החברה הישראלית. גם לא הבנתי מה ציפי שביט עשתה שם.
    סגור
  • 47.
    שטויות - מה רוצים מהשר טרופר
    שרון 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    8 17
    ציפי שביט הדליקה משואה בימיה של שרת התרבות מירי רגב
    סגור
  • 46.
    נמאס מהאדרת הסלבס
    ע 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    29 0
    אמרתי בעבר בכתבות אחרות ואומר עכשיו, שהאדרת הסלבס פשוט מוגזמת ומקוממת. ראוי לתת לאנשים שעשו למען החברה מאחורי הקלעים להדליק משואה. זה יותר מכובד, וכך גם יכירו את פועלם. עם כל הכבוד לזמרים ולשחקנים, יש עוד בעלי מקצוע במדינה חשובים הרבה יותר.
    סגור
  • בידיוק כך
    משה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בידיוק כך
    סגור
  • 45.
    בולשיט
    יאקי 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    16 3
    כן מה הם תרמו למדינה מלבד לעצמם פירסום והכנסה ,מה מבדיל בינם לבין המסגר השכן שלי ???? הם עשו את שעשו למענם ולהכנסה שלהם ,הם לא התנדבו הם לא המציאו מוצר שהטיב עם העם ,בקיצור בחרו מקצוע להתפרנס , לכן הם לא מתאימים להדליק משואה
    סגור
  • 44.
    הכתב מדוייקת ממש.כמה אנשים קטנים יש בארצנו שעושים מעשים
    מה זה משנה 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    26 2
    הכתבה מדוייקת ממש.בחירות תמוהות לחלוטין.כמה אנשים קטנים יש שעושים מעשים ענקיים בשקט בשקט.מה עם יהונתן פולארד?למה לא נתנו לו להשיא משואה?
    סגור
  • פולארד ימני וטרופר שמאלי.
    גגג 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדליקיי המשואה הם שמאלניים...
    סגור
  • יהונתן
    ראומה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היה יותר מתאים להדליק משואה מיהונתן פולארד....פעם התרגשנו ממש מהדלקת משואות אנשי רוח אנשי עשייה היום הכל מסחארה....לצערי.
    סגור
  • 43.
    גם כשאין לך מה להגיד- פשוט תמלא דף הגיגים (ל"ת)
    יהודית 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 42.
    עדיף לריטה לסרב ולפרוש. זה ממש לא נכון לה להדליק משואה
    הדס 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אמנית טובה אבל להדליק משואה?? למה?? מה היא מייצגת שאמנים אחרים לא מייצגים?? מהברנז'ה של יאיר לפיד??
    סגור
  • ולעליבות ממשלת בנט
    חלי 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרעיון הכי עלוב שאפשר יהיה להעלות על הדעת. פשוט מאורע שיזכר לדורות בעליבותו. בושה!!!
    סגור
  • 41.
    ניצולים
    דבי 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כותב יקר. גם אמנים משפיעים על הציבור. שנים רבות עלו ניצולי שואה בני עוחים גיבורי מלחמות גיבורי אסונות. מקווה ששינו את הקריטריונים להיות מועמד להדלקת משואה.
    סגור
  • 40.
    והמורים באשר הם
    בשם הסוציאליות 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק שאין בזה שום דבר רע "להנגיש" אירוע מאוד ארכעי לקהל הרלוונטי עבורו. הלוואי וגם ערוצי הטלוזיה היו עושים בדק בית שכזה ו"מנגישים" מנחים ותוכניות שאבד עליהן הכלח לקהל הרלוונטי.. תודה לשר שבודק האם הארוע משיג את מטרותיו ואם לא אז איך ניתן להשיג מטרות אלו. סהכ מר חילי טרופר מחנך ומורה בישראל מספיק זמן כדי לקבל החלטות מעט פופוליסטיות על מנת להיות רלוונטי למקום, זמן וקהל יעד. יופי לאומנים שיודעים להגיד לא תודה ויופי לאומנים שמסוגלים להיות בתמימות ובענווה.
    סגור
  • 39.
    אוי לכתבה ולכתיבה
    אריק 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מתגעגעים למירי רגב ? הטקסים שלה היו הפגנת אחדות בעם..... נכון ? הלו, תסתכלו על חצי הכוס המלאה
    סגור
  • 38.
    השאת משואה
    אלה 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדוע שפעם אחת שני אומנים מקצוות העדות בארץ,לא ישיאו משואה?
    סגור
  • 37.
    דטגט
    עגיג 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אה כי בשנים קודמות לא היו עידן רייכל שלומי שבת זאב רווח ועוד,
    סגור
  • 36.
    מדויק
    Ron 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל כך נכון .
    סגור
  • 35.
    והחברות עם לפיד ...
    מאיר 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זו הסיבה
    סגור
  • 34.
    שלומי שבת לא הדליק בשנה שעברה?
    רות 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא פעם ראשונה שאמנים נבחרים להדליק משואה. עדיף על רמי לוי
    סגור
  • אכן כן...
    אלה 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדליק! פשוט בגלל שזאת מירי רקב אז לה מותר
    סגור
  • 33.
    קנאי
    מכבה משואות 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 6
    לפעמים מגיע גם לידוענים להשתתף בטקסים ממלכתיים. תפרגן לריטה ואל תקנא שהיא מרוויחה הרבה כסף בהופעותיה. גם אתה לא עובד ללא תמורה. אף פעם ובשום חברה לא היה שוויון וגם לא יהיה, אפילו לא בימי התנ"ך. ראה מעמד הכהנים והלויים. שלמה עם אלף נשותיו סיפור נבות היזרעאלי וכדו'בקיצור אתה סתם קנאי וחרטטן
    סגור
  • 32.
    קשקוש של כתב מתוסכל
    כתב רדוד 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מי הם המשיאים האחרים? תבדוק, תלמד על פועלם ואז תכתוב. תתביש.
    סגור
  • 31.
    טל פרידמן עושה כסף מלבזות אחרים ולהשפיל דמויות בחברה הי
    .. 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 7
    זה ממש לא דמות לחיקוי הוא לא תרם כלום חוץ מביזיון, ליצנות פסולה והתכבדות בקלונם של אחרים
    סגור
  • בושות
    חחחח 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההפך הוא הנכון. מי שצוחקים אל אחרים אלה סטנדפיסטים למינייהם למה הם צריכים לנבל את הפה בזמן המופע שלהם מה זה מוחיך ..זה פשוט דוחה ברמות מיותרות ולא ברור לי שהקהל צוחק מיזה הזויים בהחלט
    סגור
  • 30.
    גם אתה כותב הכתבה רוצה לעשות עלינו סיבוב
    א.א.חיפה 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טל קלט וצדק. טל רק הרויח מעצם שדחה את הפניה. כולנו לא הבנו מה קורה פה. הדלקת משואה אנשים מיוחדים נבחרי העם. ריטה זמרת טל הסטדפיסט.רגע. יש נבחרים מבוגרים יותר אהל לא מספיק פופולריים עצם זה שהם נבחרו כל הטכס איבד את המטרה. שהם נבחרו כולם לא הבינו מה דר' התרבות רוצה . לקיים בדרך הופעת פסטיבל. או טכס של כל נבחרים הכי מובחרים שידליקו את המשואה. שר התרבות שוב הכותרות הם החשובות
    סגור
  • שלמה ארצי, שלטמי שבת, זאב רווח ופןליקר גם הדליקו משואות
    ג.ג 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובשנים קודמות כשמירי רגב בחרה את שלמה ארצי, שלומי שבת, פוליקר וכו' זה היה בסדר?
    סגור
  • 29.
    חילי טרופר
    מרי 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אכן חלק מבחירת המועמדים להדלקת המשואות ביום העצמאות היה הזוי, נראה שחיפש פרסום לעצמו?!
    סגור
  • 28.
    בחירה הזויה ריטה ? עבור מה ולמה ?
    דן 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    במקום להביכ אנשים שמובילים אגנדות עושים למען המדינה ,החברה ,הקהילה ,במדע תעשיה ,ועוד ריטה וטל פרידמן ? בגין ? הם מוצלחים כן עושים לביתם כן וזהו , לא אלו צריכים להדליק משואה הבחירה הזויה כמו כל הממשלה ההזויה הזאת
    סגור
  • 27.
    אידיוט
    אזרח פשוט 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד אידיוט שחושב שכולם מטומטמים והוא הגאון
    סגור
  • 26.
    שום טרי יש רק כמה שבועות בשנה. למה להמציא? (ל"ת)
    אלוף צמחוני 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 25.
    מי הדליק בעבר
    דנית 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אצל מירי רגב הדליקו עידן רייכל, שלמה ארצי, יהורם גאון, יהודה פוליקר ועוד אומנים מפורסמים ומוערכים, האם זה מאותה סיבה?
    סגור
  • 24.
    טל פרידמן
    מוני 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בושה! הממשלה השמאלנית הארורה נותנת להדליק משואה כל כך חשובה למי שלא מגיע! יש כל כך גבורי ישראל שעשו רבות למדינה! להם מגיע!!!!
    סגור
  • 23.
    סיכום
    הכלהשלאריק רק 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי היו צריכים לבחור בי ובאריק שנדליק יחד משואה.ואסביר מדוע ולמה.כי אני שוורצע לדעתו דל שבח וויז ואריק אשכנזי טהור לא כמו הטמא וויז.ובלי נדר אנחנו נתחתן אחרי שנדליק נשואה דנה וויז ....נכיר 6נתחתן ויהיה שלום ושלווה 55 שנה בממלכה.??אינשאללה...
    סגור
  • 22.
    הדלקת משואה
    סוזנה 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין גבול לטימטום ולתיסבוכים של אלה שמחפשים למה ביקשו מריטה וטל פרידמן למה לא ריטה זה בדיוקהבנאדם שמגיע לה
    סגור
  • 21.
    ציפי שביט ועידן רייכל הם לא סלבס?
    יעל 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תלכו כמה שנים אחורה תמצאו עוד כמה כאלה. ראויים או לא זה כבר סובייקטיבי
    סגור
  • הם יצגו משהו בעשיה שלהם. מה ריטה מייצגת????
    הדס 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה נראה שחילי טרופר רוצה לפרגן לחברים שלו בברנז'ה (או של לפיד.. היינו הך)
    סגור
  • 20.
    מיותר
    ד 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש לסלבס מספיק אירועים וחלוקת פרסים. כדאי לתת גם לאחרים שתורמים הרבה יותר ולא שייכים לקליקה המפורסמת.
    סגור
  • 19.
    כל מילה בסלע
    אשר 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל מעלה בסלע
    סגור
  • 18.
    חירטטן
    יוסי 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כתבה כזו דבילית כבר מזמן לא קראתי,למה למה כתבת שרגב הביאה את רמי לוי, האם רמימלוי ראויי יותר מריטה.
    סגור
  • 17.
    כמה בורות וצרות עין
    מיכל 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 3
    התרומה של ריטה לתרבות הישראלית ולאחווה הישראלית סותרת הקיטוב העדתי המרעיל, והדבר המופלא שעושה טל פרידמן להכלת ואהבת בעלי המוגבלויות נעלמות מעיני הכותב שסולם הערכים שלו מסתכם כנראה במדדים כספיים ברמת שוק פשפשים.
    סגור
  • 16.
    בחירה תמוה
    מיכל 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איפה אנשי המדע שעושים עבוגתם בצללים. עובדים כנמלים להשיג מטרה. היו צריכים גם לשים מדענית העושה עבודתה בצללים מול הפרסום של ריטה. אכן שר מוזר וכך הוא יזכר וזה הגרוע מכל איך יזכר פועלו או אי פועלו של דר. פופוליזים זול מאד.
    סגור
  • 15.
    לריטה לא מגיע. עשתה רק לעצמה. (ל"ת)
    רוני 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 14.
    למי ששאל את עצמו למה- תשובה כל כך נכונה
    שירה 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    11 3
    צודק בכל מילה שכתבת! שאפו לכתב!
    סגור
  • מסכימה עם הכתבה (ל"ת)
    יעל 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 13.
    מה הקשר שהם צריכים להדליק משואה במיוחד ריטה מה הקשר
    יוסי 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יש המון אנשים עם עשיה רצינית בשביל הציבור מה הקשר שהדביקו אותם
    סגור
  • 12.
    אימלה הקנאהה. תפרגנו קצת מה קרה (ל"ת)
    וואי וואי 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 15
    סגור
  • בתם לפרגן. חריטה לא מגיעה. טל אמר וצדק
    א.א.חיפה 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טל יצא גדול. מיועד לאנשים שעברו הרבה בחייהם ותרמו רבות למדינה ולא סמר או סתם מישהו שרק עשה איזה טובה נו באמת איבדנו את זה
    סגור
  • 11.
    תמוה
    . 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    9 2
    תמוה מאוד שבחרו בריטה. עדיף שהיא עצמה תפרוש בכבוד
    סגור
  • 10.
    משואות
    בתשבע 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שוב הכל כדי לרצות את התיקשורת
    סגור
  • 9.
    ממשלה של טמבלים אין שר אחד נורמלי (ל"ת)
    אישה 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 8.
    מי מחליט באמת על מדליקי משואה
    אפרים בן נתן 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא באמת כל מי שמדליק משואה באמת ראוי
    סגור
  • 7.
    קשקוש מוחלט
    אבי 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    קשקוש מוחלט
    סגור
  • 6.
    נראה לי שאתה לא בכיוון
    . 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טרופר צדיק אמיתי
    סגור
  • 5.
    ריטה לא ראוייה
    אדם 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    11 3
    ריטה לא ראוייה להדליק משואה. למה? ככה. נקודה
    סגור
  • 4.
    טקס ללא סירחון
    ירמיהו 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    8 5
    כשבתו של זייפן האלכוהול יקרית גת, אינה בוחשת בטקסים, סוף סוף אירוע ללא ראשי משפחת הפשע מקיסריה כשהיא, בתו של הזייפן, מבצבצת בהנאה מחור התחת שלהם.
    סגור
  • 3.
    איזה כתבה קשקוש של כלום
    אלון 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    8 5
    מה יהיה עם העיתונאים שחייבים לייצר משהו כתוב. אם אין על מה לכתוב, פשוט אל תכתבו
    סגור
  • 2.
    אכן העניין תמוה
    מלכה שלומייב 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כששמעתי על ריטה, עוד איכשהו זה נבלע לי. האישה שרדה גירושין לא קלים מלאי פפראצי , שרדה חתונה שניה עם צעירונת וילדים בלונדיניים פוטוגניים של האקס. שרדה פירוק של אימפריה מוזיקלית. וואלה. בסדר. אלה הסיבות שלי להצדקת הבחירה. אבל טל פרידמן?? החיקויים שלו אחלה, הוא היה מצחיק מאד .מילא על פועלו בחלומות בהקיציס , אבל מה עכשיו עשרים שנה אחרי.. אכן עניין של רייטינג. שמישהו יזכיר לי כמה קרוב לאפס הרייטינג של ארץ נהדרת !!!! בחדרה יש מלא יוסי ומחמוד כאלה . מין קיבוץ גלויות מהסרטים בין קווקז , אשכנז , ערבים, רוסים וישראלים אסליים רחמנא ליצלן. ודווקא חיליק טרופר נחשב לאחד הפוליטיקאים השפויים יחסית….
    סגור
  • שרדה גירושים? באמת????
    מוא 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    40 % ויותר שורדים גירושים. תרמה משהו לקהיה כזו או אחרת? ממש לא במקום. ועושה רעש וצילצולים. פרידמן לעומתה עשה ועושה לקהילה ואימץ ו....וכל הכבוד לו מגיע ויותר מזה ויתר.
    סגור
  • 1.
    נוכלים
    אור 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    9 4
    בקריטריונים הרשמיים כתוב" שהציבור יגיש מועמדים".. לא נראה לי שחיליק מייצג את הציבור
    סגור
  • עבודה בעיניים
    חלי 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא מפרסמים את כל התגובות? צריך לקרוא לחרם על הטקס!!!!
    סגור