טלוויזיה

בית האח הגדול מתרחב: זו הדיירת החדשה שתיכנס היום

בית האח הגדול ממשיך להתרחב והערב ייכנסו מספר דיירים חדשים. כל הרמזים על הדיירת שהולכת לשנות את מאזן הכוחות בבית הסוער בישראל
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
בית האח הגדול ממשיך להתרחב והערב (חמישי) ייכנסו מספר דיירים חדשים. אחרי שבפרק הקודם הצטרפה לירן רוזן שהצליחה לערער את הדיירים כשאמרה להם את כל האמת בפרצוף, יכנסו הערב דיירים נוספים וב"מעריב" חשפו מספר רמזים מעניינים על הדיירת שתיכנס. 
הדיירת הייתה רקדנית מצטיינת בילדותה וכשהייתה ילדה חלמה להופיע בפסטיגל. החלום שלה היום הוא לפגוש את הזמרת הגדולה ביונסה. בנוסף נודע כי הדיירת החדשה השתתפה בקליפ של זמר מפורסם, היא בטוחה שהשיר של אנה זק "מי זאת" נכתב עליה, היא מפחדת מג'וקים ושונאת את הצבע בורדו.
 
כזכור, רק לאחרונה כשלירן רוזן נכנסה, היא שפכה את כל האמת בפניו של אופק כשפתחה בפניו שהוא  מצטייר כנרקיסיסט ומבליח ואז פתחה את המקרה בין אופק לטליה בחדר הארונות כשכינה אותה "שטן" והטיח בה האשמות קשות. לירן טענה: "אני חושבת שאיך שאמרת את זה בסיטואציה וכל הקונסטליציה מוזרה בעיני"
 
עוד הוסיפה כי: "לי זה הרגיש בריוני פשוט, הצורה.. וזה לא מתאים לך בהתחשב בעבר שלך. אז אתה מבין מה הקונפליקט שלי לגביך? אני לא מבינה אותך. זה פשוט היה חמור מדי,  אני בטוח גם אם אתה לא מודה בזה שלא הייתה רוצה שזה יקרה ולקחת את זה. אבל אם תבחר להתנצל גם על המילים זה יהיה מדהים. לדעתי לא הגיע לטליה המילים האלה בשום צורה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיפי
    ט 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרקדנית הזאת עם הטלטלים שיצאה עם סטפן
    סגור