טלוויזיה

איגוד המפיקים תומך בשר הנדל: "לא נרתעו מהבחירות"

לאחר שבשעות הצהריים (שלישי) פורסם כי השר יועז הנדל הודיעה כי בכוונתו לחייב את גופי הסטרימינג להשקיע כספים ביצירה ישראלית, כעת הגיעה הודעת התמיכה של ארגוני המפיקים לקולנוע וטלוויזיה
מערכת ice | 
יועז הנדל (צילום פלאש 90/ נועם רבקין פנטון)
איגוד המפיקים לקולנוע וטלוויזיה מתייחס לראשונה להחלטתו של שר התקשורת יועז הנדל בדבר הרגולציה והחיוב בהשקעה של גופי הסטרימינג ביצירה ישראלית. בהודעה שהפיצו במהלך שעות הצהריים (שלישי) נמסר: "האיגוד מברך את השר הנדל, את מנכלית המשרד ואת הצוות המקצועי, שלא נרתעו מהבחירות או מנטפליקס, דיסני ואחרות ופרסמו תזכיר חוק לתיקון תעשיית התוכן, שסובלת שנים מרגולציה לא מתאימה".  
 
בהמשך האיגוד צינן במעט את הברכה: "יש לנו עדיין הערות וויכוחים צפויים על מדרגות חובת ההשקעה, 300 מיליון שקל מדרגה ראשונה היא מדרגה גבוהה מדי, וכן על הגדרות ושינויים נדרשים, אך הכיוון הוא חיובי ואנו מקווים לקדם את החקיקה המתאימה כבר עם כינוסה של כנסת חדשה".
 
כזכור שר התקשורת, יועז הנדל, הודיע היום בשעות הצהריים על החלטה לפיה ספקי תוכן טלוויזיוני באינטרנט, כגון נטפליקס, דיסני, סלקום ופרטנר, יחויבו להשקיע ביצירה ישראלית. זאת לאחר שנים של הידיינויות בשאלה האם לחייב את שירותי הסטרימינג להשקיע בהפקות מקור ישראליות, כפי שעושות ספקיות הטלוויזיה בכבלים ולוויין הוט ויס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה