טלוויזיה

דיסני פלוס פרסמה את תפריט התכנים החדשים שלה לינואר, זה מה שמחכה לכם

"ברוכים הבאים לצ'יפנדיילס", העונה השנייה של "מלחמת הכוכבים: באד באצ'", "אם הקירות יכלו לשיר", הם רק חלק מהתכנים החדשים שתוכלו לראות על המסך שלכם
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
דיסני+, פרסמה את תפריט התכנים החדשים שלה לחודש ינואר וזה מה שמחכה לכם:
"ברוכים הבאים לצ'יפנדיילס", 11 בינואר: הסדרה מספרת את סיפורו השערורייתי של סומן "סטיב" באנרג'י, מהגר הודי שהפך למייסד המפתיע של אימפריית חשפנות הגברים המצליחה בעולם - ולא נתן לדבר לעמוד בדרכו.
"יוצאת מן הכלל", 25 בינואר: ברוכים הבאים לעולם שבו כל מי שמלאו לו 18 מפתח כוח-על. כולם מלבד ג'ן בת ה-25, שמחכה להופעת כוח העל שלה. בלעדיו היא מרגישה כאילו היא נשארה מאחור. חוסר הביטחון שלה נובע גם מכך שהיא תקועה בעבודה ללא אפשרויות קידום, ושהבחור שהיא שוכבת איתו מדי פעם, לוק, הוא רודף שמלות שלא רוצה קשר מחייב. למרבה המזל, החיוביות האין-סופית של חברתה הטובה ביותר, קארי, מונעת ממנה לשקוע ברחמים עצמיים. הן חולקות דירה עם קאש, בן זוגה של קארי, ועם חתול אסופי המכונה שפיכי בעקבות תקרית מביכה למדי. עם מעט תקווה והרבה ייאוש בעולם הגדול והמבלבל הזה, ג'ן יוצאת למסע חיפושים אחר כוח העל החמקמק שלה. (סדרה, 8 פרקים).
"התפריט", 4 בינואר: מרגו וטיילר (אניה טיילור-ג'וי וניקולס הולט), זוג צעיר, נוסעים לאי יוקרתי ומבודד כדי לסעוד במסעדה אקסקלוסיבית, בה שף מסתורי (רייף פיינס) הכין תפריט שופע ויקר. אך עד מהרה מתברר שהסועדים היומרניים והמפונקים עומדים לקבל הפתעות מזעזעות. הצרכנות מקבלת משמעות מצמררת עד צחוק בקומדיה השחורה הזו, בה מככבים גם הונג צ'או, ג'נט מקטיר, ג'ודית לייט וג'ון לגוויזאמו. את "התפריט" ביים מארק מיילוד עם תסריט מאת סת' ריס ו-וויל טרייסי.
"מלחמת הכוכבים: באד באצ'" - עונה 2, 4 בינואר: חודשים חלפו מאז האירועים בקאמינו והבאד באצ' ממשיכים לנוע ברחבי האימפריה לאחר נפילת הרפובליקה. הם יפגשו חברים ואויבים, חדשים ומוכרים כאחד, תוך שהם לוקחים על עצמם מגוון משימות מרתקות שיובילו אותם למקומות חדשים, בלתי צפויים ומסוכנים.
"אם הקירות יכלו לשיר", 6 בינואר: כבר יותר מ-90 שנה שאולפני אבי רוד נמצאים בלב תעשיית המוזיקה. בסרט אישי של זיכרון וגילויים, מרי מקארטני מציגה תשעה עשורים שבהם נראה ונחווה את הקסם היצירתי שבזכותו זה האולפן הכי מפורסם וותיק בעולם. ממוזיקה קלאסית לפופ, מפסקולים להיפ הופ - גלו את רוחב היריעה, את המגוון ואת כושר ההמצאה של אולפני אבי רוד. ראיונות אינטימיים חושפים כיצד אומנים, מפיקים ומלחינים מובילים והטכנאים ואנשי הצוות המסורים של אבי רוד מצאו שפה מוזיקלית ויצרו קהילה שלמה, והקלטות סשן וצילומי ארכיון עשירים מאפשרים גישה בלעדית לאולפנים הפרטיים המפורסמים.
"קואלה מן", 9 בינואר: הסדרה "קואלה מן" מתחקה אחר קווין, אב בגיל העמידה, וזהותו הלא-כל-כך סודית, שכוח-העל היחיד שלו הוא תשוקה בוערת לציות לכללים ולחשיפת עבירות קלות בעיירה דפטו. למרות שהיא נראית כמו שכונה אוסטרלית טיפוסית, כוחות רשע, הן קוסמיים והן מעשי אדם, ממתינים בסתר כדי להתנפל על תושבי דפטו התמימים. קואלה מן תמיד מוכן למשימה לנקות את עיירת מגוריו, ולעיתים קרובות הוא מאלץ את משפחתו המיואשת להתלוות אליו להרפתקאותיו. הוא יעשה כל מה שצריך כדי להביס נבלי-על מרושעים, זוועות על-טבעיות, או גרוע מכך: דבילים שלא מוציאים את פחי הזבל בימים הנכונים.
"היער המוגן", 13 בינואר: הסרט מציע דיוקן אותנטי של חיי היומיום והמאבקים של קהילה ילידית באמזונאס בברזיל. בעזרת צילומים עוצרי נשימה של הנוף הדרמטי ועריכת הקול המגוונת, הסרט לוקח את הצופים עמוק לתוך המערכת האקולוגית החשובה שהם נלחמים להגן עליה. מאז המגע הראשוני של ממשלת ברזיל עם האורו-אאו-וואו-וואו בשנת 1981, הטריטוריה שלהם הפכה לאי ירוק של יער גשם המוקף בחוות, כתוצאה מארבעה עשורים של בירוא יערות בלתי מבוקר. הקהילה סבלה מפלישות הרסניות לסביבה ולעתים קרובות גם אלימות לטריטוריה שלה מצד לא-ילידים המבקשים להשתמש באדמתם. פלישות לא חוקיות לכריתת עצים ופינוי הקרקע הפכו תכופות ונועזות יותר במרוצת השנים.
"נסיגה", 13 בינואר: הסרט מספק מבט אינטימי עמוק לימים האחרונים של המלחמה הארוכה ביותר של אמריקה, ומאניש את האנשים שהושפעו ביותר, הן מנקודת מבטם של האמריקאים והן מזו של האפגנים. הסרט מעניק תיעוד מקרוב לנקודת מפנה בהיסטוריה בין אמריקה לאפגניסטן ומספק תזכורת מרגשת לעלות האנושית של מלחמות. הסרט מכיל צילומים גרפים של מלחמה. יש להפעיל שיקול דעת בעת הצפייה.
"שדונת", 18 בינואר: מדובר על סדרת אנימציה, המערבת אימה וקומדיה ועוקבת אחר לורה, אימא מחוסר רצון שנכנסה להריון על ידי השטן לפני 13 שנים, וכריסי, הבת השטנית שלה, שבדיוק קיבלה את הכוחות השטניים שלה. למרות שהן מנסות לחיות חיים רגילים בדלאוור, הזוג נתקל שוב ושוב בכוחות מפלצתיים, הכוללים את השטן, שרוצה משמורת מלאה על נשמתה של הבת שלו. בנוסף, כריסי צריכה להתמודד עם הבלגן בחטיבת הביניים, בזמן שלורה מתקשה להשתלב בחיים בעיירה קטנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה