טלוויזיה

קשת 12 מקפיאה תכניות: מה יקרה עם כספית ועמית סגל?

בעוד קשת 12 מנסה למצוא מענה אחרי ש״הפטריוטים״ בערוץ 14 זינקה לנתוני רייטינג נאים וגם רשת הצטרפה עם "שומרי הסף", בהגשת אבן סער, הוחלט כי 'פגוש את העיתונות' לא תועבר כרגע לאמצע השבוע עם טוויסט מעניין
מערכת ice |  2
פגוש את העיתונות (צילום קשת 12)
בקשת 12 חשבו לשלוח איתות לתכנית הכי לוהטת של ערוץ 14 ״הפטריוטים' עם ינון מגל וכן גם לתכנית החדשה של גאולה אבן ברשת 13, אבל בחרו להקפיא את הרעיונות. אחת התכניות הוותיקות של הערוץ, "פגוש את העיתונות" אמורה הייתה לעבור שינוי קיצוני ולהיות משודרת גם ביום חול, ברצועת הפריים טיים, מול קהל חי, אך כרגע הרעיון נגנז.
יש לציין כי הקרב שנפתח בין תוכניות האקטואליה בערוצים המרכזיים בפריים טיים גורר אליו גם את קשת 12 שמנסה למצוא מענה אחרי ש״הפטריוטים״ בערוץ 14 זינקה לנתוני רייטינג נאים וגם רשת הצטרפה עם יישומרי הסף", בהגשת אבן סער ששודרה בשלישי הקודם לראשונה.
 
בגזרה של קשת, היא חשבה כאמור להצטרף למערכה עם מותג שכבר יש לה והוכיח את עצמו. ״יפגוש את העיתונות" אותה מגישים ביחד בן כספית ועמית סגל, תשודר מעתה גם ביום חול, בלי קשר לשידור הקבוע במוצאי שבת, אבל בשלב זה השינוי לא ייצא לפועל, אם כי הוא עדיין על הפרק לפי ערן סויסה.
החידוש? הגרסה בפריים טיים תהיה מול קהל חי, כאשר התוכנית תצטלם בשידור חי ברחבי הארץ. מירב הסיכויים, שתכנית הבכורה של 'פגוש את העיתונות' בפורמט החדש תשודר כבר בשבועיים הקרובים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי שלא הבין
    יצחק 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה איתות של עמית לערוץ 14 גם התוכנית פתאום לא יוצאת לפועל כדי לא לפגוע בינון גם בסוף שבוע עמית עשה ריטוויט לציוץ של ינון לי זהנראה התחלה של משהו
    סגור
  • 1.
    בן כזבית מודיע משטרתי (ל"ת)
    אסף 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור