תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 חוטף מכוכבי הפטריוטים: "לא עיתונאי, תעמולה"

ערד ניר שידר בחדשות 12 כתבה בה טען לדמיון בין הרפורמה של שר התקשורת שלמה קרעי לבין השתלטות ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן על גופי התקשורת במדינתו, באולפן 'הפטריוטים' תקפו. אלדד יניב: "הוא לא עיתונאי, הוא במסע תעמולה, זה לא נורמלי. גם כשרוצים לעשות קמפיין צריך גרעין של אמת. אין פה גרעין אמת, זה בדיוק הפוך. עברו שבעה חודשים, ככה נראה דיקטטור? זה דיקטטור דמיקולו"
תום נחום |  2
ערד ניר (צילום מערכת חדשות 12)
מגיש, כתב ועורך חדשות החוץ של חדשות 12, ערד ניר, שידר אמש (שלישי) כתבה על תהליך ה'הונגריזציה' שעוברת ישראל, תוך התמקדות בנושא השתלטות הממשלה ההונגרית של ויקטור אורבן על גופי התקשורת, כאשר ניר טען באולפן: "הונגריה כבר לא נחשבת דמוקרטיה, זה מאוד מזכיר את מה ששר התקשורת שלמה קרעי מתכוון לעשות כאן בישראל".
בערוץ 14, איך לומר, פחות אהבו את דבריו של ערד ניר, כאשר במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ, כאשר הפאנליסט אלדד יניב תקף את ניר בצורה אישית ואמר: "אם עיתונאי אמיתי היה נוסע להונגריה הוא היה מרים טלפון לעורך אחרי יום-יומיים ואומר 'אח שלי, אין לנו סיפור', אצל אורבן המפרסמים אצלו, האקדמיה אצלו, השופטים אצלו, הצבא אצלו, המשטרה אצלו, זה משהו אחר ממה שסיפרנו עד היום, זה הפוך לחלוטין, לנתניהו אין לא את המשטרה, לא את האקדמיה, לא את התקשורת, לא את המפרסמים, לא את לשכת עורכי הדין, לא את השופטים, אין לו כלום. ערד ניר הוא לא עיתונאי, הוא במסע תעמולה, זה לא נורמלי. גם כשרוצים לעשות קמפיין צריך גרעין של אמת. אין פה גרעין אמת, זה בדיוק הפוך. עברו שבעה חודשים, ככה נראה דיקטטור? זה דיקטטור דמיקולו. זה שום כלום הדבר הזה".
 
גם חברו לפאנל, יותם זמרי, התייחס לנושא ואמר: "הם צועקים 'הונגריה' כי חסר להם 'הונגריה' והחלום שלהם זה 'הונגריה', רק בשליטתם. אם הם יעלו לשלטון, הערוץ הזה ותחנות כמו גלי ישראל לא יהיו קיימים כי הם שואפים להונגריה". ינון מגל הגיב: "והם צועקים 'בושה' כי אין להם 'בושה'".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ההונגריזציה כבר כמעט כאן
    שלווה חן 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלדד יניב שמשנה את עמדותיו חדשות לבקרים????? דיונון שגל????? ריקלונצ'יק???? אלה "עיתונאים" פחחחחח. הונגריה עוד לא כאן וגם לא תהיה כי אנחנו לא ניתן לזה לקרות. אבל אנחנו בהחלט בדרך להונגריזציה!!!!
    סגור
  • 1.
    אל תגיבו , עדיף ישאר כך : 0 תגובות (ל"ת)
    איציקו 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור