טלוויזיה

זגורי אימפריה חוזרת למסך: מתי זה עומד לקרות?

למרות שהתסריט גמור ותהליך הליהוק בשיאו, הצילומים כנראה הולכים להתעכב עד תחילת 2024. עד כה, הסיבה הייתה חילוקי דעות על תקציב מכיוון שהוט רוצה פרקים קצרים יותר ממה שמאור זגורי כתב
מערכת ice | 
זגורי אימפריה (צילום יחצ)
רבים מחכים כבר כמה שנים לעונה השלישית של "זגורי אימפריה", אך נראה שיש עוד זמן לחכות. על פי דיווח של כתב ynet רן בוקר, למרות שהתסריט גמור ותהליך הליהוק בשיאו, הצילומים כנראה הולכים להתעכב עד תחילת 2024. עד כה, הסיבה הייתה חילוקי דעות על תקציב מכיוון שהוט רוצה פרקים קצרים יותר ממה שמאור זגורי כתב. הרציונל מאחורי זה הוא שפרקים קצרים יותר יכולים לחסוך מאות אלפי שקלים להוט. 
נזכיר כי הסדרה שעלתה לראשונה באפריל 2014 מגוללת את סיפורה של משפחת זגורי, משפחה רוויית מתחים מבאר שבע, הנאבקת להסיר קללה הרובצת על ראשה מאז מות הסבא. העונה השנייה עלתה לשידור בפברואר 2015.
 
יוצר הסדרה מאור זגורי שוחח לאחרונה עם בן שני על ההשלכות של פרשת משה איבגי על "זגורי" שאיבגי שיחק בה את תפקיד אביו. זגורי מספר בפודקאסט "חומרי גלם" כי איבגי היה מאוד מוערך בעיניו, ו-"בית ספר למשחק". "היה ברור לי שהוא לא יכול להשתתף..וזה נושא מאוד מורכב בשבילי, זו דמות שעבדתי וגדלתי איתה. אבל המציאות יותר חשובה מהטלוויזיה".
לגבי העונה השלישית של הסדרה, הוא אמר שכמעט חשב לבטל אותה כי להוריד את אחת הדמויות הראשיות ללא סיבה זה "לרמות את הצופה". עם זאת, הסדרה תעלה לבסוף, ללא איבגי, לאחר שזגורי נאלץ לכתוב מחדש את התסריט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה