טלוויזיה

הלם בערוץ הילדים: הכוכבת בת ה-19 נרצחה על ידי חמאס

כוכבת 'הבנים והבנות' ליאל ויינשטיין נרצח במסיבה ברעים בשבת שעברה. מערוץ הילדים נמסר: ״ערוץ הילדים מרכין ראש ומשתתף בצער המשפחה עם היוודע דבר מותה של ליאל וינשטיין, מתמודדת אהובה ובולטת בתוכנית הבנים והבנות. מייחלים לימים שקטים ובטוחים, ומחקבים אתכם ילדי ישראל".
מערכת ice |  1
ילדים צופים בטלוויזיה (צילום אילוסטרציה AI)
הלם גדול בערוץ הילדים. ליאל ויינשטיין, שכיכבה בסדרה ״הבנים והבנות״ בשנת 2017), רק בת 19, נרצחה על ידי המחבלים של חמאס בטבח במסיבת הדמים ברעים בשבוע שעבר, ביום הראשון של מלחמת 'חרבות ברזל'.
מערוץ הילדים נמסר: ״ערוץ הילדים מרכין ראש ומשתתף בצער המשפחה עם היוודע דבר מותה של ליאל וינשטיין, מתמודדת אהובה ובולטת בתוכנית הבנים והבנות. מייחלים לימים שקטים ובטוחים, ומחקבים אתכם ילדי ישראל".
 
ב-7 באוקטובר, אביה מיכאל, פרסם בפייסבוק: "שלום , מישהו ראה את ליאל וינשטיין , שהיתה במסיבה. דברה אם אבא שלה ב 7:30 בבוקר , אמרה שהיא באיזה מקלט או חדר ממד בפטיש ,מאז אין איתה שום קשר . ליצור קשר בפל +972 50-880-27340 תודה".
במהלך התוכנית מתגבשות שתי קבוצות של ילדים ושל נערים: קבוצת בנים וקבוצת בנות, בגילאי 17-12. בכל פרק בתוכנית מבצעות שתי הקבוצות משימות שניתנות להם על ידי המנחים. המשימות מתקיימות בווילה, רוב המשימות מתקיימות בבריכת השחייה שבווילה. על כל משימה מקבלת הקבוצה הזוכה מספר "כפכפים" (נקודות) מסוים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא צודקת כי עדיין עזה לא מחוקה
    מאוכזב מביבי 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם שפנפניהו רוצה הפסקת אש אז היא צודקת.כל עוד עזה קיימת ונשאר מישהו לצלם ביבי צורך לעוף הביתה.שרפו תינוקות קשורים.העיקר הוא מוגן בשומרי ראש.
    סגור