טלוויזיה

מנחה הטלוויזיה פירס מורגן תוקף את ג'רמי קורבין: "זה מאוד מסגיר"

מנחה הטלוויזיה הבריטי פירס מורגן ראיין בתוכניתו את מנהיג הלייבור לשעבר, ג'רמי קורבין על אירועי הטבח שאירועי ב-7 באוקטובר בישראל. לאחר שקורבין נמנע מלהגדיר את חמאס כארגון טרור תקף אותו מורגן: "למה אינך יכול לומר זאת?"
מערכת ice | 
פירס מורגן (צילום ויקיפדיה)
אירועי הטבח שאירעו ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה מעסיקים כלי תקשורת ועיתונאים רבים בעולם. בתוכניתו TALK TV, המגיש הבריטי פירס מורגן אירח את מנהיג הלייבור לשעבר, ג'רמי קורבין. בריאיון בתוכניתו, ניסה המגיש לקבל תשובה ברורה לשאלה האם בעיניו של קורבין חמאס הוא ארגון טרור אך ללא הצלחה.
בריאיון מורגן שאל את קורבין: "האם אתה יכול לכנות אותם טרוריסטים? האם אתה יכול לקרוא לחמאס ארגון טרור?". כתשובה לשאלתו הגיב קורבין: "האם אפשר לנהל דיון הגיוני איתך? זה אפשרי?". לאחר שנמנע מלענות על השאלה, מורגן התעקש ותקף את קורבין: "זו תוכנית שלי, תענה על השאלות שלי. האם חמאס הוא ארגון טרור? למה אינך יכול לומר זאת?".

בהמשך הריאיון מורגן תוקף את קורבין ואומר: "שאלתי אותך שתי שאלות האם חמאס צריך להישאר בשלטון והאם הם קבוצת טרור? אתה מסרב לענות לאחת מהן. זה מאוד מסגיר ואתה תוהה למה אנשים חושבים שיש לך בעיה עם יהודים". קורבין הגיב להאשמותיו של מורגן ואמר: "זה לא מסגיר בכלל. מה שבאמת מסגיר זה חוסר היכולת שלך לשתוק ל-30 שניות".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה