טלוויזיה

מגיש חדשות 13 ברגע מרגש: "חזרתי הביתה אחרי 60 ימים"

אלמוג בוקר העלה פוסט נוגע ללב לאינסטגרם שלו וכתב לעוקביו: "חזרתי לישון בבית בזיקים אחרי 60 יום. לבד, אבל בבית. מכאן, מגג הבית אפשר להבין שזה תלוי רק בנו. אפשר להיות אופטימיים"
מערכת ice |  2
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
חודשיים שלמים בילה אלמוג בוקר בדרכים, באולפנים של חדשות 13 ובשטח ורחוק מהבית שלו בזיקים שגם היה נתון למתקפה שבמזל לא הסתיימה בטבח ב-7.10, יום פריצת מלחמת 'חרבות ברזל', אבל 60 הימים הקשים הסתיימו והוא סוף סוף שב לביתו כדי לנוח שם, לבדו, אבל בבית שלו.
בוקר העלה פוסט נוגע ללב לאינסטגרם שלו וכתב לעוקביו: "חזרתי לישון בבית בזיקים אחרי 60 יום. לבד, אבל בבית. מכאן, מגג הבית אפשר להבין שזה תלוי רק בנו. אפשר להיות אופטימיים".
 
עוד הוא כתב באופטימיות רבה: "צהל שולט שליטה מלאה בצפון הרצועה וכל הבניינים שבהם הסתתרו אלפי מחבלים, שמהם שיגרו רקטות ונט וניסו לפגוע בנו- כבר לא קיימים. הם הופלו, הושטחו ועכשיו הלוחמות והלוחמים שלנו שם ושומרים עלינו".
לסיום הוא רשם כי: "פתאום, אחרי 20 שנה, אפשר לנסוע על הצירים החשופים, בלי פחד מירי נט. הדרך עוד ארוכה, ויש עוד עבודה רבה מתחת לקרקע, אבל זה תלוי רק בנו. עכשיו יותר מתמיד: זה או אנחנו או הם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלמוג ברוך שובך!
    Sue 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה "מלח הארץ".
    סגור
  • 1.
    סליחה מגורשי גוש קטיף
    ש 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סליחה שלא הרחקנו ממכם את הטרור,סליחה שגירשנו אתכם, החרבנו את חייכם וקירבנו את הטרור לתוכנו. על החתום : תושבי העוטף שהפגינו נגדכם
    סגור