טלוויזיה

אחרי שהתחתנו בקשת 12: כוכבי "חתונמי" ילדו את בתם השנייה

הגר משה וניר פור, שהתחתנו על המסך של קשת 12 בתוכנית "חתונה ממבט ראשון" וילדו את התינוק הראשון שמגיע בזכות תוכנית השידוכים, הביאו לאוויר העולם את בתם השנייה: "איזה אושר זה לאהוב יותר. תודה שבחרת בנו"
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך קשת 12)
בני הזוג האהובים הגר משה וניר פור, התחתנו על מסך הטלוויזיה של כולנו בתוכנית "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12. בניגוד לזוגות רבים לפניהם, ניר והגר יצאו מהתוכנית כזוג נשוי מן המניין, ואף הביאו כעת את בתם השנייה לאוויר העולם.
אחרי שלעשה השניים הביאו את בתם הבכורה אריאה, שהפכה לראשונה שנולדת בזכות התוכנית "חתונה ממבט ראשון", השניים כאמור הביאו לאוויר העולם את בתם השנייה. בפוסט שהעלתה הדר לחשבון האינסטגרם שלה היא שיתפה את עוקביה ברגע המאושר אחרי שכתבה: "כשחשבנו שאחת ועוד אחת זה שתיים, הגעת את ופוצצת לנו את הלב... איזה אושר זה לאהוב יותר. תודה שבחרת בנו". אל הפוסט המרגש הוסיפה הגר תמונות משפחתיות מרגשות לא פחות.
 
כזכור, לאחר הלידה הראשונה של בתה אריאה, משה סיפרה על הרגעים המאושרים, וגם הרגעים הלא קלים שעברה: "החיים השתנו מהקצה אל הקצה. זה מטורף השינוי והאושר, אי אפשר להסביר את זה במילים. אני חושבת שבגלל שחיכינו לזה המון זמן ואנחנו יחסית מבוגרים, שלא לומר קשישים, אז זה שינוי שהוא מבורך כי את מרגישה שאת שנים התעסקת בעצמך ואת מבינה פתאום את המהות של החיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה