שיווק ופרסום

מותג הקוסמטיקה מתרחב בישראל: פותח סניף בהשקעת 1.5 מיליון שקל

לילית קוסמטיקה, באמצעות "לילית קמעונאות", פותחת חנות חמישית של מותג האיפור הנחשק NARS בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
NARS בעופר הקניון הגדול בפת (צילום גלינה טולצינסקי)
לילית קוסמטיקה, באמצעות "לילית קמעונאות", פותחת חנות חמישית של מותג האיפור הנחשק NARS בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. החנות משתרעת על גודל של 62 מ"ר, וניתן יהיה ליהנות בה ממוצרי המותג הנחשקים ומהקולקציות המתעדכנות.
החנות מציעה חוויה המשלבת עמדות איפור אישיות. בנוסף לכך, מציעה החנות שירות איפור אישי ומקצועי הכולל איפור מלא לאירועים על ידי צוות מאפרים מקצועי. בחנות מוצעים כל מגוון המוצרים המובילים של המותג לצד הקולקציות חדשות. טווח המחירים נע בין 95-250 שקל, במחירים אשר ברובם המכריע זהים למחירי המותג באירופה.
 
יעל בילט צין, מבעלי החברה ומנכ"לית לילית קמעונאות: "פתיחת חנויות המותג חשפה את הביקוש והעניין הרב סביב המותג בקרב הישראלים, שבמשך שנים נהגו לרכוש את מוצריו בחו״ל ומאז הגעתו לארץ יכולים ליהנות משירות מקצועי ע"י מאפרים מקצועיים ולקבל התאמות איפור אישיות ומדויקות". 
עוד הוסיפה כי: "פתיחת חנות נוספת של המותג מעידה על החוסן הלאומי של ישראל גם בתקופה הקשה הזו, ואנו סמוכים ובטוחים שהחנות החדשה תתרום יחד עם שאר העסקים בישראל להבטחת המשך הצמיחה של הכלכלה הישראלית".
לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפתח תקוה: "כחלק מהאסטרטגיה של עופר הקניון הגדול להכניס תמהיל של מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים ונחשקים, אנו שמחים וגאים על כניסתו של  מותג האיפור הבינלאומי NARS. זוהי בשורה לתושבי פתח תקוה והסביבה שנפתחת חנות חווייתית המשלבת ניחוח של חו"ל, בה ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של מוצרי איפור מהטובים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה