שיווק ופרסום

מנכ"ל חדשות 13 הכריע: זו הבכירה שמצטרפת לחברה

אור צלקובניק, המנכ"ל הנכנס של חדשות 13, הודיע היום (שלישי) על מינויה של טל זרביב מנור לתפקיד דוברת חדשות 13, במקומה של ירדן דאידה 
יהודה לוינגר |  2
אור צלקובניק מנכל חדשות 13 (צילום עדי לם)
אור צלקובניק, המנכ"ל הנכנס של חדשות 13, הודיע היום (שלישי) על שינויים במערך הדוברות והתקשורת בחברת החדשות, עם מינויה של טל זרביב מנור לתפקיד רכזת הכתבים של המערכת ודוברת חדשות 13, במקומה של ירדן דאידה.
המנכ"ל הנכנס נבחר לתפקיד במחצית 2023 במקומו של אבירם אלעד. צלקובניק הגיע לחדשות 13 לאחר תקופה מוצלחת מאוד כמנכ"ל רדיו 103. המנכ"ל הטרי מגיע לחברת החדשות של רשת 13 בתקופה מאתגרת ומורכבת הכוללת מחסור במנכ"ל בפועל ברשת, כמו גם שינויים ברייטינג של חדשות 13, וכבר החל לפעול בצורה מאסיבית מאחורי הקלעים.
 
במסגרת השינויים במערך, צלקובניק גם מינה לתפקיד משנה למנכ"ל את עו"ד דן שחורי הן ה-35 שבין תפקידיו הקודמים כיהן כראש מערכת החדשות בפועל של גלי צה"ל, היה העורך של "פגוש את העיתונות" וערך תוכניות שונות בערוץ 12. בעברו כיהן כמנכ"ל הקונגרס היהודי-אמריקאי ומילא תפקידים בכירים בהייטק בארה״ב.
עתה, גם שורת הדוברות ורכזות הכתבים עוברת שינויים עם מינויה של טל זרביב מנור לתפקיד רכזת הכתבים של המערכת ודוברת חדשות 13. טל מכהנת בארבע השנים האחרונות במגוון תפקידים בקבוצת "ידיעות אחרונות" ובהם עורכת עמוד השער, רכזת הכתבים ומגישת הפודקאסט "הכותרת". בעבר הייתה הכתבת המדינית של גלי צה״ל ושותפה בהקמה המחודשת של ערוץ הכנסת. טל תכנס לתפקידה בשבועות הקרובים.

הדוברת החדשה של חדשות 13, טל זרביב מנור. באדיבות המצלם
במכתב לעובדים כתב מנכ"ל חדשות 13: "אני שמח לבשר לכם על מינויה של טל זרביב מנור לתפקיד רכזת הכתבים של המערכת ודוברת חדשות 13. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לירדן דאידה ולרוני וילדר על עבודתן בחברת החדשות, ולאחל להן הצלחה רבה בהמשך".
אור צלקובניק, מנכ״ל חדשות 13 מסר לאחר המינוי: "אני שמח על הצטרפותה של טל, אשת תקשורת מעולה ובעלת רקורד עיתונאי מרשים. הצטרפותה של טל לחברת החדשות מהווה תוספת משמעותית לנבחרת העיתונאים הטובה בישראל ולצוות המרכיב את חברת החדשות בעבודה המאומצת בעת הזו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברה פח (ל"ת)
    דמבו 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חברה כושלת (ל"ת)
    יאללה ביי 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור