שיווק ופרסום

בת החטוף מככבת בקמפיין של אורבניקה: "נחגוג כשתחזרו"

בקמפיין חדש של אורבניקה, גאיה קלדרון, שאביה עדיין מוחזק בשבי חמאס, מככבת לצד הפרזנטורים של רשת האופנה: סטטיק ואגם בוחבוט. בהשקת הקולקציה החדשה, החברה הוציאה קופסאות ריקות, עם סיכת חטופים - כדי להזכיר מה באמת חשוב בימים אלו
מערכת ice | 
הקמפיין של אורבניקה (צילום אורבניקה)
רשת האופנה "אורבניקה", משיקה בימים אלו את קולקציית הקיץ שלה. השנה, החברה בחרה לצרף את הדוגמנית גאיה קלדרון, שמשפחתה נחטפה לעזה ואביה עודנו בשבי החמאס לנבחרת הפרזנטורים של החברה יחד עם סטטיק, אגם בוחבוט ועילי צ'פמן. הקמפיין המדובר מוקדש לחטופים ולחטופות ולמשפחותיהם.
בהשקת הקולקציה שעלתה לאוויר ממש בימים אלו, החברה הוציאה קופסאות ריקות, עם סיכת חטופים, כדי להזכיר לכולנו מה באמת חשוב בימים אלו – חזרתם של כולם הביתה עכשיו. לראשונה, התסריט של הקמפיין המדובר נחשף והוא מעניק הצצה לטקסט עם המסרים שכולנו מסכימים איתם בימים מורכבים אלו.
 



בטקסט צוין השיח בין הפרזנטורים של רשת האופנה אשר מדגישים כי למרות הרצון בחגיגות מפוארות בתקופת החגים, החטופים נמצאים בראש סדרי העדיפויות. "למרות שממש היינו רוצים לחגוג, אנחנו יותר רוצים שהם יחזרו... כולם. הביתה. עכשיו! 134 א.נשים נשים, גברים, נערים, נערות וילדים. משלנו, בשבי. נחגוג כשתחזרו", כך נכתב בטקסט שהופץ לראשונה.

כזכור, בחודש פברואר, השתתפה הדוגמנית גאיה קלדרון בקמפיין אחר של אורבניקה. גם באותו קמפיין, אורבניקה שמה דגש על החטופים והחטופות וזאת בפריטי הלבוש המעוצבים של רשת האופנה. מגוון פריטי הלבוש צולמו עם סיכת החטופים. 

(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה