שיווק ופרסום

גיתם חוגגים 45 שנה, והמנכ"ל עידו הר טוב מתרגש: "יום גדול"

מפעל הפרסום הענק, קבוצת גיתם, אחד המובילים בארץ ושכולל גם לא פחות מ-18 חברות מפרסום ויח"צ ועד דיגיטל, סייבר וסושיאל, חוגג 45 שנה בציון מיוחד ומרגש. המנכ"ל עידו הר טוב נזכר ביומו הראשון אי שם לפני 16 שנה: "לא אשכח לעולם"

מערכת ice | 
גיתם חוגגים 45 שנה (צילום באדיבות המצלם)
משרד הפרסום המוביל "גיתם" חוגג 45 שנה להיווסדו, כאשר הכול התחיל אי שם בסוף שנות ה-70' של המאה הקודמת על ידי קרובי המשפחה יוחנן גולדברג ומשה תאומים שראשי תיבות של שמם מרכיבים את המילה "גיתם".
במשרד הפרסום ציינו את היום החגיגי, עם הרביעייה המובילה של גיתם BBDO: המנכ"ל עידו הר טוב, משה תאומים המייסד, מודי כידון (בנו של יוחנן) שהצטרף לחברה כשנתיים לאחר הקמתה, וד"ר יעל אלמוג זכאי שותפה וסגנית יו"ר שהצטרפה בשנת 2010. הצירוף לסוכנות הבינלאומית BBDO נערך בתחילת שנות ה-90'.

יחד עם עוגה מיוחדת שהוכנה עבור המאורע, לבשה ההנהלה הבכירה סינרים אדומים עם הכיתוב: "GITAM BBDO - 45 years and counting". בקבוצה קיימו את הטקס המרגש עם תזכורת למאבק משפחות החטופים.

עדו הר טוב, מנכ״ל קבוצת גיתם, מוישיק תאומים יו״ר גיתם, מודי כידון ויעל אלמוג מבעלי גיתם. באדיבות המצלם
מנכ"ל הקבוצה והשותף הצעיר בה, עידו הר טוב, כתב על כך ולא שכח גם את יומו הראשון בקבוצה ואת בעלי הקבוצה והמייסדים וכל הלמידה והערכים ששאב ושואב מהם: "היום ציינו 45 שנה לגיתם. את היום הראשון שלי לפני 16 שנה, אני כנראה לא אשכח לעולם. גיתם בשבילי זה בית וחיים שלמים. אני רוצה להודות לשותפים שלי - למוישיק אשר גייס אותי וחנך אותי לימד אותי הכול, אני חייב לו כל כך הרבה. למודי שחנך אותי ועדיין מלמד עסקים והתנהלות, וליעל אשר תמיד האמינה בי, דחפה אותי ופתחה עבורי את הדלת".
הר טוב הוסיף את התרגשותו מהמאורע: "תודה ללקוחות שלנו שממשיכים להאמין בנו בכל יום מחדש, הם שותפים נאמנים בטוב וברע כל כך הרבה שנים. ולעובדים המסורים שלנו, שבזכותם אנחנו מה שאנחנו. זה יום מרגש וגדול".
בגיתם בחרו לציין את טקס ה-45 שנה בלי לשכוח את משפחות החטופים והמאבק להחזרתם, ומנכ"ל הקבוצה הוסיף: "כולי תקווה כי החטופים ישובו במהרה ונשמע שהחיילים שלנו ישובו בשלום, שנדע בשורות טובות".
יש לצין שאזכור המאבק להחזרת החטופים והשייכות האישית בהסברה, מגיע על רקע פעילות אינטנסיבית של הקבוצה במהלך המלחמה. כבר בתחילת המלחמה, הקימו במשרד הפרסום חמ"ל הסברה עם מאות מתנדבים לאיתור נעדרים וחטופים שפעל בשיתוף משרד הביטחון. מפעל ההסברה הענק הוביל ליצירת עשרות סרטונים ביום עבור פעילות ישראל אל מול העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה