שיווק ופרסום

מהפכה בתחום הקולנוע בישראל? "מצפים לרגש קהלים ברחבי הארץ"

חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק והמכירה הבלעדיים בישראל של  מותג מקרני היוקרה JVC JAPAN. רפאל בולרו, מנכ"ל החברה: "אנו מצפים לרגש קהלים ברחבי הארץ ולהציב סטנדרטים של מצוינות בתחום חדרי הקולנוע בישראל"

מערכת ice | 
מקרני היוקרה (צילום יח"צ חו"ל)
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק והמכירה הבלעדיים בישראל של  מותג מקרני היוקרה JVC JAPAN. היום (חמישי) הכריזה החברה כי החל מחודש אפריל המותג היפני JVC, אשר נחשב לאחד מהמותגים המובילים בעולם בתחום מקרני היוקרה, ישווק ויופץ בבלעדיות על ידי החברה בפריסה ארצית אצל המשווקים המורשים ובחנויות הפרטיות. 
במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים אשר נולד במטרה לשלב את מקרני המותג לשוק הישראלי, יעלה קמפיין פרסומי רחב בדיגיטל בהשקעה של מעל 100 אלף שקלים.  רפאל בולרו, מנכ"ל חברת "א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ", בירך על שיתוף הפעולה המדובר: "אנו נרגשים עם כניסתו של המותג לישראל.  באמצעות מגוון יוצא הדופן של מקרני היוקרה, אנו מצפים לרגש קהלים ברחבי הארץ ולהציב סטנדרטים חדשים של מצוינות בתחום חדרי הקולנוע בישראל".
כאמור, חברת "א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ" מתמחה בייבוא, שיווק, מכירה וייצוג של מותגים עולמיים בתחום האודיו וידאו, חשמל חכם והתקשורת ואילו המותג היפני הוותיק JVC מתמחה במכשירי וידאו ואודיו ונחשבת בעולם לחוד החנית של מקרני הוידאו היוקרתיים בזכות שלל פיתוחים בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה