שיווק ופרסום

Epson בפיתוח מסקרן: מקרן הלייזר שיהפוך לאהוב בקרב חובבי הקולנוע

חברת Epson חשפה את המוצר הטכנולוגי החדש שלה, מקרן לייזר אשר נשלט באמצעות אפליקציית הנייד ותואם לשירותי הסטרימינג. המקרן תואם גם לאפליקציה של Epson  עבור אנדרואיד ו-iOS.

מערכת ice |  1
מקרן לייזר (צילום ״אפסון״.)
Epson השיקה מקרן לייזר חדש המיועד לשוחרי הקולנוע הביתי. בעיצוב מודרני ועכשווי, המותאם לאזור הסלון בבית. ה-Epic Vision Ultra LS650  מאופיין ביכולת להקרין תמונות ברזולוציה מקורית של 1080p, בנוסף לתמיכה בקצב רענון של 60 הרץ.
על פי החברה, באפשרות המקרן להציג תוכן ברזולוציית 4K UHD , עד הגודל המומלץ של 120 אינץ'. מלבד יתרונות אלו, המקרן תואם גם לאפליקציה של Epson  עבור אנדרואיד ו-iOS. באמצעות אפליקציה זו, משתמשים יכולים להחיל את ההגדרות שלהם על מכשיר התצוגה וגם להשתמש בו כדי לשפר את התמונה המוצגת.

בנוסף לכך, למכשיר יש תכונות Smart TV, מה שהופך אותו לתואם לרוב שירותי הסטרימינג הזמינים כיום - כמו Amazon Prime Video, HBO Max, Disney+ ו- YouTube.
בנוסף, משתמשים יוכלו להשתמש בפונקציות הקרנה דרך פלטפורמת Android TV. מלבד זאת, המקרן החדש של Epson מתחבר גם ל-Google Assistant לשליטה בפקודה קולית. נוסף על כל אלו, דרך שימוש באפליקציית Epson Setting Assistant הזמינה עבור מכשירי iOS  ו-Android‎, ניתן לבצע שינויים  על הגדרת המקרן והתאמת גודל התצוגה שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תת רמה
    בן ציון פוחצ"בסקי 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמונות מיחדעמשיווקי..חלש ביותר יש לפטר את המטומטם
    סגור