בעולם

דיסני, וורנר ברדרס ונוספות: חברות הבידור הגדולות מסתבכות

לאחר שהחליטו להתחרות בנטפליקס, חברות הבידור העולמיות  דיסני, וורנר ברדרס דיסקברי, קומקאסט ופרמונט נכנסות לקשיים כלכליים. כמה כסף הפסידו משירותי הסטרימינג שהקימו? 
מערכת ice |  1
דיסני ומיקי מאוס (צילום shutterstock)
חברות הבידור העולמיות דיסני, וורנר ברדרס דיסקברי, קומקאסט ופרמונט נכנסות לקשיים כלכליים גדולים מאוד, לאחר שקיבלו אומץ והחליטו להתחרות בנטפליקס. לאחר שהפסידו יותר מ-5 מיליארד דולר בשנה שעברה משירותי הסטרימינג שייסדו במטרה להתחרות בנטפליקס, חברות הבידור העולמיות צפויות לקצץ בהפקות ולהוריד עלויות.

על פי פרסום של העיתון הכלכלי "פייננשיאל טיימס",  כחלק מהשלכות ההתחרות בנטפליקס, אשת העסקים ובעלת השליטה בחברת "פרמונט", שרי רדסטון, הודיעה על מכירת החברה.
לצד זאת, מנכ"ל החברה "פרמונט" בוב באקיש, נפגש עם מנכ"ל חברת "וורנר ברדרס", דיוויד זסלב, על מנת לבחון את אפשרות המיזוג. על פי מקורבים, טרם הושגו עסקאות בשני הנושאים המדוברים.
כזכור, חברת וולט דיסני הודיעה על רכישת ספקית שירותי הסטרימינג הפופולרית הולו (Hulu). על פי הדיווחים, דיסני שילמה לפחות 8.61 מיליארד דולר לחברת "קומקאסט", שהחזיקה ב-33% ממניות הולו.
לאור אותו פרסום, מסרה חברת דיסני: "רכישת מניות הולו מקומקאסט בשווי שוק הוגן תקדם את יעדי הסטרימינג של דיסני". כבר בחודש פברואר האחרון, דווח כי ענקית הבידור "דיסני", מתחילה לראות הפסדים משמעותיים בדוח הרבעון שלה.
על פי דוח הרבעון, לראשונה מאז השקת שירות הסטרימינג "דיסני+" בשנת 2019, נרשמה ירידה במספר המנויים בשירות, נתון שהוביל לצניחה במהלך הרבעון האחרון של שנת 2022 ב-2.4 מיליון איש ל161.8 מיליון איש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי את המשפט האחרון.
    פומבה 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי את המשפט האחרון, עם המיליונים.
    סגור