דיגיטל וטק

אמזון במצב חירום: זה המהלך הקיצוני שגרם לכאוס באתר

החברה שמחזיקה באתר המכירות הגדול ביותר בעולם, הסתבכה לאחרונה ואף הכריזה על מצב חירום, זאת לאחר שמספר לקוחות של החברה השתמשו ב-ChatGPT ושינו את כותרות החיפושים של מוצרים באתר, כך שלקוחות שנכנסו להזמין מוצרים מסוימים נתקלו בשמות לא הגיוניים שגרמו לכאוס גדול באתר
מערכת ice | 
אמזון במצב חירום (צילום shutterstock)
אמזון, החברה שמחזיקה באתר המכירות הגדול ביותר בעולם, הסתבכה לאחרונה ואף הכריזה על מצב חירום, זאת לאחר שמספר לקוחות של החברה השתמשו ב-ChatGPT ושינו את כותרות החיפושים של מוצרים באתר, כך שלקוחות שנכנסו להזמין מוצרים מסוימים נתקלו בשמות לא הגיוניים שגרמו לכאוס אחד גדול באתר. כך על פי מספר דיווחים בארצות הברית.
כעת, אמזון מנסה להוריד את אותם מוצרים מהחיפושים באתר של החברה. אותם אנשים ניסחו מידע שיווקי עבור חלק מהמוצרים בחברה, והשתמשו כאמור ב-ChatGPT, מה שגרם לבלבול בכיתוב של המוצרים שאינו היה נכון.
 
כזכור, רק לאחרונה נודע כי 29 שנים אחרי שהוקמה, אמזון רשמה הישג מרשים במיוחד אחרי שעקף את UPS ו-FedEx ומהווה כעת שירות המשלוחים הגדול ביותר בארה"ב. 
אמזון מעריכה כי השנה, היא תשבור את הנתון של שנה שעברה (5.2 מיליארד חבילות) ותספק 5.9 מיליארד חבילות השנה. על פי הדיווחים, החברה הוציאה עד 100 מיליארד דולר במהלך העשור האחרון בבניית רשת המשלוחים שלה, והגבירה את מאמציה עוד יותר במהלך מגפת הקורונה. המטרה היא להיות מסוגל לספק יותר מוצרים במהירות רבה יותר ללקוחות ברחבי ארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה