תקשורת ומדיה

אילון מאסק בדרך לקולנוע? פרטים ראשונים על הפרויקט המסקרן

אולפני A24 בארצות הברית, עובדים כעת סרט ביוגרפי שיגולל את סיפור חייו של המיליארדר ואיש העסקים אילון מאסק. את הסרט, יביים הבמאי עטור השבחים דארן ארונפוסקי. מאסק התייחס לפרויקט בחשבון הטוויטר שלו: "שמח שדארן עושה את זה. הוא אחד הטובים ביותר"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock, freepik)
נחשף לאחרונה כי, אולפני A24 בארה"ב, עובדים כעת על הפקת סרט ביוגרפי שיגולל את סיפור חייו של המיליארדר ואיש העסקים אילון מאסק. עליית הסרט החדש, תתבסס על הביוגרפיה שמאסק הוציא בחודש ספטמבר האחרון.
האחראי על הפרויקט החדש הוא לא אחר מאשר הבמאי המוערך דארן ארונופסקי, שאחראי על יצירות מופת כמו הסרט "הלוויתן", שאף זיכה את כוכבו ברנדן פרייזר, באוסקר לשחקן הטוב ביותר בשנה שעברה, וגם את הסט המצליח "ברבור שחור" בכיכובן של נטלי פורטמן ומילנה קוניס שיצא בשנת 2010.
 
נכון לעכשיו, רוב הפרטים על הפרויקט הקולנועי החדש חסויים, אבל מאסק, מנכ"ל SpaceX וטסלה, כתב על ההתרגשות שלו לקראת הפרויקט בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר): "שמח שדארן עושה את זה. הוא אחד הטובים ביותר".
למי שלא מכיר, הקריירה העסקית של מאסק, מתחילה בחברת פייפאל כשהוא נמנה מבין מייסדיה ועד היום שהוא עומד בראש חברת הרכב החשמלי טסלה, חברת החלל SpaceX, והוא מי שהקים את חברת התשתיות העתידנית Boring ועוד.
כמו כן, לפני יותר משנה מאסק הפתיע את כולם כשרכש את הרשת החברתית טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר ומאז שהוא רכש את הרשת החברתית האהובה הוא ביצע בה שינויים רבים, חלקם נחשבים לשנויים במחלוקת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה