שיווק ופרסום

אלי פיניש חוגג עם מנכ"ל סלקום: זה המהלך ששווה מיליונים

מנכ"ל קבוצת סלקום אלי אדדי ביקר על סט צילומי הפרסומת החדשה של דינמיקה בכיכובו של השחקן והקומיקאי אלי פיניש, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. מה החידוש הפעם?
מערכת ice | 
אלי פיניש בקמפיין (צילום מיכה לובטון)
אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום ביקר על סט צילומי הקמפיין החדש של דינמיקה בכיכובו של כוכב ארץ נהדרת בקשת 12 אלי פיניש. דינמיקה צילמה באולפני אוטופיה בחולון קמפיין פרסומי בו תשיק שפה פרסומית חדשה שתתמקד ביתרונות של הרשת. 
אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום ביקר על סט הצילומים ופגש את הפרזנטור של דינמיקה השחקן אלי פיניש, שממשיך את התפקיד שלו כפי שעשה בשנים האחרונות בהצלחה רבה וסיפק מספר דמויות שהפכו למזוהות עם המותג דרך הפרסומות.

בקמפיין החדש, הפרזנטור של דינמיקה, השחקן והקומיקאי כוכב התוכנית 'ארץ נהדרת' אלי פיניש, יהפוך מלקוח של הרשת למתחרה שלה כשייפתח חנות משלו ודרך סיטואציות קומיות יוכיח לצופים למה עדיף לרכוש בדינמיקה.

צילום: ליאור נורדמן
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, יעלה לאוויר בטלוויזיה ובדיגיטל, בהשקעה כספית של כ-2.5 מיליון שקל בסך הכל, כמובן שגם פיניש מקבל בעבור חלקו על פי ההערכות כמאות אלפי שקלים לכל פרסומת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה