שיווק ופרסום

אחרי 15 שנה: שתי הבכירות באדלר-חומסקי החליטו לעזוב

רונית רוזן ומאיה דיסקין מסיימות את תפקידן כסמנכ”ליות התוכן של Grey Content מקבוצת אדלר חומסקי לאחר 15 שנים בקבוצה
מערכת ice | 
רונית רוזן ומאיה דיסקין (צילום אלבום פרטי, מאיה דיסקין)
רונית רוזן ומאיה דיסקין סיימו את תפקידן בסוף החודש כסמנכ”ליות התוכן ב-Grey Content, חברת התוכן השיווקי של קבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי. החברה עוסקת בפיתוח אסטרטגיות תוכן במדיות השונות, ובעלת  מדיה  “דקה לשמונה”.
רוזן ודיסקין החלו את דרכן בחברה כמנהלות לקוח , ובהמשך קודמו לתפקידי סמנכ”ליות, במסגרתם הובילו את פעילות התוכן של לקוחות המשרד והחברות הבנות. כעת הן מתקדמות לשלב הבא בקריירה.

רונית רוזן אמרה: “לאחר שנים ארוכות ומלאות בעשייה, אני מלאת הערכה על ההזדמנויות שהיו לי ללמוד, להתפתח ולתרום ללקוחות ולצוותים שאיתם עבדתי. מדובר בתפקיד מאתגר ששילב ניהול, אסטרטגיה, קריאטיב ופן מסחרי, שהוביל לפרויקטים ולשיתופי פעולה מסחריים וערכיים משמעותיים.  מחכה לדבר הבא והמסע שלי ממשיך ….".
מאיה דיסקין הסבירה: “לאחר 15 שנים משמעותיות, אני מסיימת את תפקידי בגאווה ובסיפוק. הייתה לי הזכות לעבוד עם צוותים מקצועיים ומוכשרים, להוביל פרויקטים מסחריים , ופרויקטים בעלי ערך חברתי ,אני מודה על הדרך, על השותפים לדרך ועל החוויות הבלתי נשכחות, ומצפה לאתגרים הבאים.”
רמי רושקוביץ, מנכ”ל Grey Content מסר: "יש רגעים שנפרדים מאנשים מעולים, במקרה הזה נשים מעולות. מודה על תקופה מופלאה ושמח עבורן שהם ממשיכות קדימה, בטוח בהצלחתן. יש רגעים שכל מה שנותר זה לומר תודה ! וברור שלהתראות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה