שיווק ופרסום

מכל המקומות: מה עשתה אור שפיץ בקניון בפתח תקווה?

כוכבת הרשת ומלכת הקינוחים אור שפיץ השיקה שיתוף פעולה ורוד עם מותג המסטיקים בזוקה וקפה גרג: "בין המותגים היחידים שמצליחים לייצר אצלנו כל כך הרבה רגש" 
מערכת ice |  1
צילום אסף לב
"מלכת הקינוחים", הקונדיטורית וכוכבת הרשת אור שפיץ, נצפתה אמש (שלישי) לבושה בסטייל ורוד בזוקה, בעופר הקניון הגדול פתח תקווה, מגיעה לאירוע חגיגי לרגל השקת שיתוף פעולה שערכה עם מותג המסטיקים בזוקה וקפה גרג. במסגרת השיתוף פעולה ייצרה שפיץ תפריט קינוחים וורודים, במהדורה מוגבלת.  
האירוע כלל קוקטייל ורוד, מינגלינג וחשיפה ראשונה של הקינוחים המיוחדים בטעם בזוקה, ביניהם: קינוח כיפת מוס ורודה, וופל בלגי ורוד ומשקה בזוקה מושחת.
שפיץ, שפגשה את בעלי קפה גרג, סיפרה שמיד לאחר האירוע היא טסה לחופשת סקי באיטליה, עם חברתה הטובה, למשך 7 ימים. וכן כן - יש לה חליפת סקי ורודה! 

אור שפיץ. צילום: אסף לב
אור שפיץ אמרה לאורחים: "אני שמחה ונרגשת לחלוק את היצירות שלי לראשונה בפריסה ארצית, מאילת בדרום ועד ראש פינה בצפון. הצבע הוורוד, שכבר הפך לכל כך מזוהה איתי, מקבל פה פרשנות חדשה וצעירה עם החיבור שלנו לבזוקה״.
שפיץ הוסיפה: ״קינוחים חוצים גילאים, כולנו אוהבים לסיים עם משהו מתוק, ובזוקה הוא בין המותגים היחידים שמצליחים לייצר אצלנו כל כך הרבה רגש, מצד אחד ילדים כל כך אוהבים אותו ומצד שני מבוגרים שעבורם זו נוסטלגיה שמחממת את הלב״.
הגיעו לטעום: יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי -מבעלי קפה גרג, הילה ביטון - מנהלת תחום המסטיקים והסוכריות בשטראוס, נעמי סימן טוב - מנכ"לית עופר הקניון הגדול, מעיין יחבס - מבעלי משרד הפרסום מיי סושיאל, שני קלבו - מנהלת השיווק של קבוצת גרג-ביגה, ריקי שלו - מנהלת השיווק של מליסרון עוד ועוד. 

מימין: נעמי סימן טוב, ניר אדרי, אור שפיץ וגלעד אלמוג. צילום: אסף לב
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אור שפיץ.
    רות יהל 05/2025/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אור מקסימה. אני לקוחה של קפה גרג. התפריט שם עשיר והאוכל טעים מאוד.
    סגור