שיווק ופרסום
חמישה בתי מלון חדשים נפתחו בישראל: המהלך הענק של ישרוטל נחשף
רשת מלונות ישרוטל עולה בקמפיין חדש לרגל יום העצמאות, בו השקיעה מיליון שקל, במסגרתו נחשפים צעדי ההתחדשות וההתרחבות המשמעותיים של הרשת בשנת 2025 – הן בישראל והן בזירה הבינלאומית. צפו
רשת מלונות ישרוטל עולה בקמפיין חדש לרגל יום העצמאות, במסגרתו נחשפים צעדי ההתחדשות וההתרחבות המשמעותיים של הרשת בשנת 2025 – הן בישראל והן בזירה הבינלאומית. הקמפיין, שנוצר על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב, עלה בערוצי הטלוויזיה בהיקף של מיליון שקל.
הקמפיין מציג את פתיחתם השנה של 5 בתי מלון חדשים ברחבי הארץ, לצד ביסוס פעילותה של רשת המלונות הבינלאומית ALUMA, חברה אחות לישרוטל, המפעילה שלושה מלונות באתונה, יוון, עם תוכניות להתרחבות ליעדים נוספים באירופה.
מעבר להצגת ההתחדשות והצמיחה, הקמפיין מבקש לחזק את רוח הישראליות, היצירה והעשייה שמלווה את ישרוטל לאורך השנים, ולהעביר מסר אופטימי לציבור הרחב, לרגל יום העצמאות.
עוד ב-
בני לוי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת ישרוטל, מסר: "לאורך כל השנה ובפרט ביום העצמאות, רשת ישרוטל מתחברת לערך הַיִּשְׂרְאֵלִיּוּת, אנחנו גאים להציג את מהלכי ההתרחבות המשמעותיים של ישרוטל ברחבי הארץ ומחוצה לה. הקמפיין מבטא את המחויבות שלנו לחדשנות, לצמיחה ולהובלת תחום האירוח, ומסמל את רוח העשייה הישראלית שאנחנו כל כך מאמינים בה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



